صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مخالف ولی فقیه، طاغوت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین رد کردن ولایت فقیه را تکذیب ولایت خداوند دانست و گفت: مخالف ولی فقیه طاغوت است. حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی  در تجمع بزرگ بسیجیان در میدان شهدای ذهاب رشت، استان گیلان را مهد انسان‌های آزاده، شجاع و غیور خواند و اظهار کرد: شجاعت لشگر 16 قدس در دوران دفاع […]

کد خبر : 5209 | 1:46 ب.ظ | ۶ آذر , ۱۳۹۲

تویسرکانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین رد کردن ولایت فقیه را تکذیب ولایت خداوند دانست و گفت: مخالف ولی فقیه طاغوت است.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی  در تجمع بزرگ بسیجیان در میدان شهدای ذهاب رشت، استان گیلان را مهد انسان‌های آزاده، شجاع و غیور خواند و اظهار کرد: شجاعت لشگر 16 قدس در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

وی به تشکیل بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تفکر تشکیل بسیج توسط امام (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمد.

تویسرکانی با بیان اینکه دو تفکر اداره جامعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه وجود داشت، خاطرنشان کرد: امام (ره) تفکر اداره جامعه توسط ولایت فقیه را مطرح کرد و فرمود که ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا (ص) و علی (ع) است.

*مخالف ولی فقیه طاغوت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین رد کردن ولایت فقیه را تکذیب ولایت خداوند دانست و بیان کرد: مخالف ولی فقیه طاغوت است.

وی با اشاره به بحث جدایی دین از سیاست توسط استعمار، تصریح کرد: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی بر حوزه تفکر غلط مذکور پیروز شد.

تویسرکانی بسیج را از ارکان تشکیل حکومت دینی ذکر کرد و گفت: امام (ره) به روشنی وجود بسیج برای استمرار حکومت دینی را می‌دید.

*حکومت دینی با بسیج دوام پیدا می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه حکومت دینی با بسیج دوام و بقا پیدا می‌کند، یادآور شد: نگاه امام (ره) به بسیج بود و مقام معظم رهبری امروز همان نگاه را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج تنها هویت نظامی ندارد، اظهار کرد: بسیجیان فعالیت نظامی دارند و گردان بیت‌المقدس تشکیل شده است اما هویت اصلی بسیج نظامی‌گری نیست.

تویسرکانی بسیج را عنصری پر تلاش و با بصیرت برای اداره کشور خواند و بیان کرد: بسیج اقشار 22گانه هنرمندان، کارگری، دانش‌آموزی، مهندسان، طلاب و روحانیون و … در کشور تشکیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه بسیج در تمام عرصه‌ها باید حضوری فعال داشته باشد، خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه ایران با پشتوانه بسیج از حق ملت ایران در مذاکرات ژنو دفاع کرد.

وی تیم مذاکره‌کننده ایرانی را بسیجی دانست و تصریح کرد: تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها حرف نخست و آخر را بیان می‌کند.

تویسرکانی موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایرانی را نتیجه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی مدت 10 سال تلاش کرد ایران را برای دنیا خطرساز جلوه دهد اما امروز تمام دنیا به این نتیجه رسیده، ایران تهدیدی علیه کشورها نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه خطر بسیجیان تنها متوجه رژیم صهیونیستی است، یادآور شد: تفکر نابودی صهیونیست‌ها به هیچ قیمتی از قلب بسیجیان خارج نمی‌شود.

وی به شعله‌ور بودن نابودی رژیم صهیونیستی در وجود بسیجیان اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها چاره‌ای جز محو و نابودی ندارند و این موضوع آرزوی امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

تویسرکانی با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارد، اظهار کرد: امروز بسیج از تمام ارکان دفاع می‌کند و باید مواظب باشیم هیچ جریانی بسیج را مصادره نکند.

*بسیج جناحی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین این نهاد را متعلق به اسلام، مردم و تمام اقشار جامعه خواند و بیان کرد: بسیج جناحی و حزبی نیست.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در عرصه‌های علمی، ورزشی، صنعت، اقتصاد، تجارت، سازندگی و …، گفت: بسیج در صراط مستقیم انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و تا ظهور دولت امام عصر (عج) پیشتاز است.

تویسرکانی، تصریح کرد: بسیجی تا زمانی که دنیا تحت حاکمیت خدا قرار نگیرد، آرام و قرار ندارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد