صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی برگزار می‌شود

دبیر ستاد یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان، گفت: این یادواره 11 آذر ماه جاری با سخنرانی وزیر اطلاعات در رشت برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام محمد جمالی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: کنگره میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان تشکیل […]

کد خبر : 5217 | 2:27 ب.ظ | ۷ آذر , ۱۳۹۲

میرزا کوچک11

دبیر ستاد یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان، گفت: این یادواره 11 آذر ماه جاری با سخنرانی وزیر اطلاعات در رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد جمالی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: کنگره میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان تشکیل شده است.

وی نماینده ولی فقیه در گیلان را رئیس شورای سیاستگذاری کنگره مذکور عنوان کرد و افزود: استاندار، رئیس ستاد کنگره میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان است.

جمالی تبیین اهداف میرزا کوچک خان جنگلی برای نسل امروز جامعه مورد تاکید قرار داد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان قرائت پیام رئیس جمهور توسط استاندار را از جمله برنامه‌های یادواره مذکور خواند و تصریح کرد: کنگره و یادواره‌های بسیاری تاکنون برای شهید میرزا کوچک خان جنگلی و شهدای طلبه و روحانی گیلان برگزار شده است.

وی به برگزاری دو کنگره میرزا کوچک خان جنگلی از دهه 60 تا 70 در گیلان اشاره کرد و گفت: کتاب‌های مختلفی تاکنون درباره شخصیت وی منتشر شده است.

جمالی با بیان اینکه نخستین یادواره 110 شهید طلبه و روحانی گیلان و میرزا کوچک خان جنگلی در سال 77 برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تولید موزیک میرزا کوچک جنگلی از دیگر اقدام‌های انجام شده در استان است.

دبیر ستاد یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان یادآور شد: میرزا کوچک خان جنگلی روحانی و مبارز بود و این دو ویژگی میرزا کوچک باید برجسته شود.

وی با اشاره به افتتاح ستاد کنگره شهید میرزا کوچک خان جنگلی و شهدای طلبه و روحانی گیلان توسط حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 89، اظهار کرد: کنگره شهدای طلبه و روحانی کشور تشکیل شده است و ستاد یادواره شهدای طلبه و روحانی در تمام استان‌ها زیر نظر این کنگره فعالیت می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد