صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان رشت برگزار شد

ششمین مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان رشت روز چهارشنبه برگزار شد.  این مراسم که در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهدی عضدی شهر رشت برگزار شد، مقام 200 شهید ورزشکار شهرستان رشت گرامی داشته شد. در این مراسم ˈ محمد آقاجانزاده ˈ معاون عمرانی استاندار گیلان ، ˈاحمد اسماعیلی ˈ مدیرکل بنیاد شهید […]

کد خبر : 5290 | 1:25 ب.ظ | ۱۳ آذر , ۱۳۹۲

همایش

ششمین مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان رشت روز چهارشنبه برگزار شد.

 این مراسم که در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهدی عضدی شهر رشت برگزار شد، مقام 200 شهید ورزشکار شهرستان رشت گرامی داشته شد.

در این مراسم ˈ محمد آقاجانزاده ˈ معاون عمرانی استاندار گیلان ، ˈاحمد اسماعیلی ˈ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ، ˈافشین ملایی ˈ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان، خانواده های شهدای ورزشکار، معاونان ورزشی ، روسای هیات های ورزشی گیلان و پیشکسوتان ورزش این استان حضور داشتند .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم گفت : اگر ما عزت و حرمتی داریم از شهیدان و جانفشانی این عزیزان است که با اهدای جان خود، به ما عزت و سربلندی دادند.

ˈ افشین ملایی ˈ افزود: شهیدان سمبل آزادگی هستند و اگر ما شهید را عزیز می دانیم، چون آنان تمام زیبایی این دنیا را فدا می کنند و از آن دست می کشند تا به هدف و آرمان خود دست یابند.

وی اظهار کرد: اگر آزادی خواهی وجود دارد، به طور یقین به اهل بیت و حضرت امام حسین (ع) خواهیم رسید که این ابرمرد تاریخ ، درس آزادی و رشادت را در جهان جاودانه کرد.

وی ادامه داد : در نقطه مقابل نیز شیطان در اشکال مختلف در می آید تا انسان را به ذلالت بکشد و دنیای امروز نیز، استکبار جهانی نمادی از شیطان است که در حال چپاول می باشد و به اقتصاد و مادیات انسان ها حمله می کند و قدرتی می تواند جلوی آن بایستد که رایحه و ایمان به خدا داشته باشد.

وی بیان کرد: اگر انسان فقط به اقتصاد فکر کند، تسلیم شیطان های عصر ما خواهد شد ولی کشوری همچون ایران با پشتوانه شهدای خود مقابل تمامی این شیاطین ایستادگی کرده و خواهد کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد