صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اعتماد به رژیم آمریکا و دولت مردان آن یک بلاهت سیاسی است

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، اعتماد به رژیم آمریکا و دولت را یک بلاهت سیاسی دانست و گفت: پاسداشت خون شهیدای هسته ای و راه آزادی وظیفه همه ملت است. حجت الاسلام سعید مهدوی، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان  در نشست خبری با اصحاب خبرگزاری‌های […]

کد خبر : 5301 | 9:27 ق.ظ | ۱۴ آذر , ۱۳۹۲

مهدوی12

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، اعتماد به رژیم آمریکا و دولت را یک بلاهت سیاسی دانست و گفت: پاسداشت خون شهیدای هسته ای و راه آزادی وظیفه همه ملت است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان  در نشست خبری با اصحاب خبرگزاری‌های استان در خصوص فرا رسیدن روز دانشجو، گفت: 16 آذر نمود دیگری از عزت خواهی فرزندان این مرز و بوم است که با بهره گیری از نهضت عاشورای حسین بن علی(ع)، همواره مقابله با ظلم و ستم و سلطه و استکبار را مایه افتخار و حیات طیبه و جاوید، می دانند.

وی اظهار کرد: از آنزمان که دانشجویان در اعتراض به حضور معاون ریاست جمهوری دولت تروریستی و کودتاگر آمریکایی اعتراض کرده و از جامعه دانشگاهی سه دانشجو با اهدای خون خویش برای حفاظت و حراست از مرزهای استقلال وعزت و حریت کشورشان پاسداری کردند تا امروز که دانشجویان ما با همت والای خویش در جنبش نرم افزاری تولید علم که یکی از ثمرات آن دستیابی به فن اوری هسته ای است، این مبارزه با نظام سلطه آمریکایی ادامه دارد.

حجت الاسلام مهدوی، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمندان شهید به خون غلطیده هسته‌ای توسط تروریسم آمریکایی، تصریح کرد: این‌ها همه موید خوی استعماری و استکباری دولت آمریکاست و این مبارزه و مقاومت همچنان جاری و ساری می باشد.

وی اذعان کرد: گرچه ما در بخشی از رسیدن به حق هسته ای خود پا به میز مذاکره گذاشتیم اما قشر فرهیخته و دانشگاهی ما خوی سلطه و تروریستی رژیم آمریکا و هم پیمانان غربی آن همچون انگلیس و فرانسه را فراموش نکرده و نمی کنند.

حجت الاسلام مهدوی، اعتماد به رژیم آمریکا و دولت مردان مستبد و مستکبر آمریکایی را یک حماقت و بلاحت سیاسی دانست و افزود: توسط همین دولتمردان آمریکایی تحریم ظالمانه و نا به حق اقتصادی علاوه بر عملیات های تروریستی آنهم به جرم یک حق مسلم که دستیابی به فن آوری صلح آمیز هسته ای برای ملت ایران است، انجام گرفت.

وی اضافه کرد: تصور اینکه همین افراد در چند ماه اخیر مودب و صلح جو شده باشند، تصوری خام و توهمی بیش نیست.

حجت الاسلام مهدوی، پاسداشت خون همه شهیدان راه آزادی و استقلال این کشور و حفاظت از آثار خون شهدای دانشجوی هسته ای را وظیفه ملت دانست و افزود: در مواجهه با نظام سلطه، غیرت، عزت، حریت و استقامت ملت ما را به ثمن بحث نفروشیم و در فضا و جو رسانه ای فریب نخوریم.

وی پیام خون شهدا و آرمان تک تک ملت ایران را استقلال و آزادی و رسیدن به آرمان های جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: نظام سلطه و صهیونیستی آمریکایی در سالیان اخیر یک مطلب را به اثبات رسانده که تحمل پیشرفت، استقلال و رشد و ترقی کشورهایی مانند ایران اسلامی را ندارند و انرژی هسته ای بهانه ای بیش برای ابراز روحیه استعماری و استکباری نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد