صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح همزمان با 12 بهمن امسال در این استان خبر داد. رسول جلائی 14 آذر در دومین نشست کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان با اشاره به آغاز ماه […]

کد خبر : 5305 | 10:00 ق.ظ | ۱۶ آذر , ۱۳۹۲

8510

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح همزمان با 12 بهمن امسال در این استان خبر داد.

رسول جلائی 14 آذر در دومین نشست کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان با اشاره به آغاز ماه صفر اظهار کرد: ماه صفر که منتهی به رحلت پیامبر (ص) می‌شود، یکی از جان‌سوزترین ایام در تاریخ مسلمانان است.

وی به ایجاد جریان انحرافی پس از رحلت پیامبر (ص) در اسلام اشاره کرد و افزود: جریان انحرافی پس از رحلت پیامبر (ص) از آرمان‌های اسلام فاصله گرفت و بین قرآن و عترت شکاف ایجاد شد.

جلائی ادامه مسیر انقلاب اسلامی پس از امام (ره) توسط مقام معظم رهبری را از مباهات خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مسیر امام راحل را ادامه دادند و این روند منجر شد که انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان موفقیت‌های آرمان‌های انقلاب اسلامی را برگرفته از تجربه پس از رحلت پیامبر (ص) دانست و بیان کرد: وجود حافظان بزرگی مانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امر مذکور را محقق کرده است.

وی به تفاوت ظاهری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران از لحاظ ماموریتی دارای وجه اشتراک حفظ نظام اسلامی هستند.

جلائی نیروهای مسلح را عصای موسی در دست مقام معظم رهبری برای مقابله با فرعونیان چموش زمانه توصیف کرد و افزود: تا زمانی که بتوانیم به ولایت و رهبری متصل باشیم اطمینان داریم در خط امام (ره) و امت هستیم و انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان نمی‌افتد.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در ادامه خواستار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در استان شد و اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و نظامی را می‌توان در نمایشگاه مذکور تجمیع کرد.

وی از رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان از مسیر فرودگاه سردار جنگل تا مزار شهدای تازه‌آباد همزمان با 12 بهمن امسال در شهر رشت خبر داد و یادآور شد: بخشی از فعالیت‌های دهه فجر در قالب مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

جلائی بر خدمات‌رسانی نیروهای مسلح در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم تاکید کرد و افزود: ظرفیت بازنشسته‌ها در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی لحاظ می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اجرای صبحگاه مشترک و اقامه نماز وحدت را از جمله برنامه‌های نیروهای مسلح همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان دانست و اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل می‌شوند.

رئیس پلیس گیلان گفت: امام (ره) با تشکیل نظام اسلامی الگوی جدید حکومتی را به جهان ارائه کرد.

ابراهیم قائدرحمتی در دومین جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان وقوع انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام عاشورای حسینی (ع) دانست و تصریح کرد: مردم ایران با تاسی از قیام امام حسین (ع) در مقابل حکومت طاغوت ایستادگی کردند.

وی پیروزی و شهادت در فرهنگ اسلامی را پیروزی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌های اسلامی، قیام مردمی و رهبری امام (ره) به پیروزی رسید.

قائدرحمتی با بیان اینکه مردم ایران از ظلم رژیم ستم‌شاهی به ستوه آمده بودند، تصریح کرد: امام (ره) با تشکیل نظام اسلامی الگوی جدید حکومتی را به جهان ارائه کرد.

رئیس پلیس گیلان به ارائه الگوی روش زندگی عقلانی در دمکراسی غربی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی با هرگونه سلطه‌گری مخالف است.

وی نظام اسلامی را حکومتی اجتماعی، فرهنگی و مدنی توصیف کرد و یادآور شد: مسجد محل پایه‌ریزی اساسی‌ترین موضوع‌ها در جامعه اسلامی است.

قائدرحمتی با اشاره به اینکه رویداد تاریخی انقلاب اسلامی پس از گذشت 34 سال باید به طور دقیق بازخوانی شود، بیان کرد: آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود.

رئیس پلیس گیلان، آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا را رویکرد کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان ذکر کرد و افزود: ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس یکی از آثار انقلاب اسلامی در راستای فرهنگ اسلامی است.

وی، شهامت‌ها و شجاعت‌ها در دفاع مقدس را نتیجه فرهنگ اسلامی دانست و اظهار کرد: ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس با ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه اتفاق افتاد.

قائدرحمتی، فاصله گرفتن از ارزش‌ها را گام برداشتن در راه دشمنان انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: اگر در راستای برنامه‌های انقلاب زاویه‌ای پیدا کردیم باید در اجرای برنامه‌ها بازنگری کنیم.

رئیس پلیس گیلان، نقش و جایگاه نیروهای مسلح از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون را بی‌بدیل عنوان کرد و یادآور شد: ابعاد مختلف ایثارگری نیروهای مسلح باید احصاء شود.

وی بر زنده نگه‌داشتن آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: استفاده از تجربه گران‌قدر پیشکسوتان نیروهای مسلح در ادامه روند انقلاب تاثیرگذار است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: دهه فجر تولد جدیدی برای ایران اسلامی است.

نظرعلی علیزاده در دومین جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: دهه فجر تولد جدیدی برای ایران اسلامی است و این نکته باید در جشن‌های انقلاب لحاظ شود.

وی به ایجاد تمدن نوین اسلامی با وقوع انقلاب به رهبری امام (ره) در ایران اشاره کرد و افزود: نقش و جایگاه نیروهای مسلح باید در ایجاد تمدن اسلامی مشخص شود.

علیزاده بیشتر نیروهای مسلح را مولود انقلاب خواند و بیان کرد: دهه فجر نیازمند توجه نگاه محتوایی است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح همراه با انقلاب اسلامی در حال رشد هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح باید تلاش کنند فرهنگ انقلاب اسلامی را در جهان توسعه دهند و دهه فجر بهترین فرصت برای این موضوع است.

وی بر ارزشی و الهی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: ارزشی و الهی بودن نیروهای مسلح باید بیشتر به جامعه نشان داده شود.

علیزاده بازدید نیروهای مسلح از ماموریت همدیگر در اجرای برنامه‌ها را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: توجه به کارکنان نیروهای مسلح در اجرای برنامه‌های دهه فجر حائز اهمیت است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور از برگزاری استقبال ورود نمادین امام (ره) از فرودگاه سردار جنگل تا مزار شهدا در رشت در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: 18 برنامه محوری توسط سپاه قدس گیلان در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

عنایت رضایی‌پور برگزاری مشترک با حضور فرماندهان در صدا و سیما را از برنامه‌های سپاه قدس گیلان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اقامه نماز وحدت با حضور نیروهای مسلح و بسیجیان، دیدار نیروهای مسلح و بسیجیان با نماینده ولی فقیه در گیلان از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی برگزاری محفل انس با قرآن برای نیروهای مسلح و بسیجیان، دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت تمام نیروهای مسلح با لباس در مراسم نماز جمعه، ویزیت رایگان اقشار آسیب‌پذیر و … در نقاط محروم را از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد