صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نهم دی برنامه دشمنان در براندازی نظام را بر هم زد

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی برنامه براندازی نظام توسط دشمنان را بر هم زد و نقش بر آب کرد. حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن درباره گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی برنامه براندازی نظام توسط دشمنان را […]

کد خبر : 5309 | 1:18 ب.ظ | ۱۵ آذر , ۱۳۹۲

مصلحی11

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی برنامه براندازی نظام توسط دشمنان را بر هم زد و نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن درباره گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی برنامه براندازی نظام توسط دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی برگزاری باشکوه بزرگداشت حماسه 9 دی و قدردانی از ملت ایران که توطئه براندازی را نقش برآب کردند و در میدان حضور یافتند را از وظایف کسانی دانست که دلشان برای نظام می‌تپد.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: از مسئولان دولت انتظار می‌رود که حماسه 9 دی را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند زیرا 9 دی نماد حق‌طلبی و ولایت‌مداری مردم ایران است.

وی ادامه داد: ملت ایران در 9 دی ثابت کرد که توطئه دشمنان نمی‌تواند در عزم و اراده آنها کمترین خللی ایجاد کند.

مصلحی با اشاره به هوشیاری و مدیریت ایران در مذاکرات هسته‌ای، یادآور شد: دشمن همیشه دشمن است و باید در مذاکره دشمن را همچنان دشمن بدانیم نه دوست.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی می‌خواهد اذهان مردم ایران را از کینه‌توزی با آمریکا منحرف کرده و به طرف صهیونیسم سوق دهد، خاطرنشان کرد: حضور جان کری قبل از حضور در ژنو در دیدار با نخست وزیر اسرائیل نمونه بارز این بازی نخ‌نما است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد