صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش یک ‌روزه نهم دی در شهرستان تالش

  استاد دانشگاه تهران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حضور مردم و علاقه‌مندی آنها نسبت به نظام و حکومت اسلامی را دیده‌اند و اکنون از تمدن اسلامی هراس دارند. به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، سید مجید اینالو بعد از ظهر امروز در همایش یک‌روزه 9 دی و اربعین حسینی (ع) در این شهرستان با اشاره […]

کد خبر : 531 | 3:35 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۱

 1

استاد دانشگاه تهران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حضور مردم و علاقه‌مندی آنها نسبت به نظام و حکومت اسلامی را دیده‌اند و اکنون از تمدن اسلامی هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، سید مجید اینالو بعد از ظهر امروز در همایش یک‌روزه 9 دی و اربعین حسینی (ع) در این شهرستان با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره فتنه، اظهار کرد: ایشان فرمودند فتنه عظیم‌تر و سخت‌تر در پیش است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد اهل علم در فتنه 88 چپی شدند، افزود: مکتب امام حسین (ع) به ما آموخته است که با ظلم مبارزه کنیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان درگیری‌های داخلی را مطرح کردند که با رهبری امام خمینی (ره) از آن و نیز در دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم.

وی با تصریح بر اینکه دشمنان کمیته‌ای با نام «خطر انقلاب اسلامی» با عضویت آمریکا‌، صهیونیسم و ارتجاع منطقه راه انداختند، خاطرنشان کرد: آنها برای تسخیر محیط زیست فرهنگ اسلامی کار کردند و سپس به این نتیجه رسیدند که پس از شکست در بعد نظامی، جنگ نرم را راه بیندازند و از روزنه‌های رسانه‌ای وارد شدند.

اینالو یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی حضور مردم و میزان علاقه‌مندی آنها نسبت به نظام و حکومت اسلامی را دیده‌اند و اکنون از تمدن اسلامی هراس دارند.

وی به پیشرفت‌های کشور در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: برای حفظ این پیشرفت‌ها باید بصیرت داشته باشیم.

این استاد دانشگاه رهبری را قطب‌نمای کشور دانست و خاطرنشان کرد: طبق فرمایش امام راحل باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به کشور آسیبی نرسد.

 *قدرت نرم جاذبه انقلاب اسلامی است

فرماندار تالش نیز در مراسم مذکور مهم‌ترین هدف از دوران فتنه را ایجاد شکاف در بین مردم دانست و اظهار کرد: تلاش دشمن گرفتن وحدت کلمه و اتحاد از مردم بود.

کریم شعبانی اتحاد را مقوله‌ای مهم برای پایداری نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور هوشمندانه خود در 9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی اذعان کرد: اگر بینش عمیق رهبر معظم انقلاب در هدایت امت در بزنگاه حادثه فتنه نبود ممکن بود دشمن امیدوار شود.

این مسئول جاذبه انقلاب اسلامی را قدرت نرم خواند و تصریح کرد: این قدرت نرم که امام راحل پدیدآورنده‌اش بود با رهبری‌های مقام معظم رهبری ادامه یافته است.

وی از ایجاد همدلی موجود در بین مسئولان و مردم تالش قدردانی کرد و یادآور شد: امیدواریم با مشارکت و همفکری و استفاده از دیدگاه‌های صاحبنظران کارنامه خوبی برای مردم این شهرستان داشته باشیم.

شیرزاد علیزاده رئیس کانون مداحان تالش نیز در مراسم مذکور با ذکر مصیبت‌های اهل بیت (ع) به توصیف واقعه کربلا پرداخت و حاضران را به فیض رساند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد