صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







شانزده آذر فریاد “مرده باد شاه” را در دانشگاه‌ها طنین‌انداز کرد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: 16 آذر خواب خوش شاه و نیکسون را گرفت و فریاد «مرده‌باد شاه» را در دانشگاه‌ها‌ طنین‌انداز کرد. کبری مهرورز  در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شهر رشت با گرامیداشت این روز اظهار کرد: حرکت‌های تاریخی دانشجویی در ایران را می‌توان به دوره‌های مختلف تقسیم […]

کد خبر : 5322 | 12:51 ب.ظ | ۱۶ آذر , ۱۳۹۲

مهرورز کبری

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: 16 آذر خواب خوش شاه و نیکسون را گرفت و فریاد «مرده‌باد شاه» را در دانشگاه‌ها‌ طنین‌انداز کرد.

کبری مهرورز  در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شهر رشت با گرامیداشت این روز اظهار کرد: حرکت‌های تاریخی دانشجویی در ایران را می‌توان به دوره‌های مختلف تقسیم کرد.

وی افزود: 16 آذر خواب خوش شاه و نیکسون را گرفت به طوری که فریاد مرده باد شاه از هر سوی دانشگاه شنیده می‌شد.

این مسئول ادامه داد: رئیس وقت دانشگاه تهران برای جلوگیری از ناآرامی دانشگاه را تعطیل کرد و در این بین بغض دانشجویی ترکید و اعتراض کرد و مورد رگبار گلوله قرار گرفت.

وی 16 آذر را روز مقاومت تاریخی در تاریخ دانشگاه ثبت شده دانست و تصریح کرد: با گذشت حدود 60 سال هنوز طراوت آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی بر فضای دانشگاه‌ها حاکم است.

مهرورز برگزاری این همایش را با همکاری اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان ذکر کرد.

وی گفت: این همایش با همکاری تشکل‌های سیاسی و انجمن‌های علمی دانشگاه‌های استان و روسای دانشگاه‌ها به منظور آشنایی بیشتر استاندار با اقشار دانشگاهی برگزار شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان هدف از برگزاری همایش روز دانشجو را ایجاد زمینه لازم و آسان برای برقراری ارتباط نزدیک و چهره به چهره استاندار این استان با دانشجویان از دریچه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین و تشریح وقایع و رویدادهای مهم سیاسی اسلامی 16 آذر 32 از اهداف برگزاری این همایش است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد