صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مصرف‌گرایی مانع دستیابی به سبک زندگی اسلام است

فرمانده سپاه قدس گیلان به تاکیدات رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که در حوزه مصرف‌گرایی تغییرات لازم را ایجاد نکنیم نمی‌توانیم به سبک زندگی اسلامی دست یابیم. به گزارش ایکنا، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس استان گیلان، 14 آذرماه در کارگاه یک‌روزه آموزشی توانمندسازی اقشار و متخصصین […]

کد خبر : 5324 | 1:06 ب.ظ | ۱۶ آذر , ۱۳۹۲

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان به تاکیدات رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که در حوزه مصرف‌گرایی تغییرات لازم را ایجاد نکنیم نمی‌توانیم به سبک زندگی اسلامی دست یابیم.

به گزارش ایکنا، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس استان گیلان، 14 آذرماه در کارگاه یک‌روزه آموزشی توانمندسازی اقشار و متخصصین سپاه استان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ایجاد انقلاب اسلامی و ایجاد دولت اسلامی را از اهداف تشکیل انقلاب اسلامی توسط امام(ره) بیان و اظهار کرد: تشکیل جامعه که مبنای حرکت دیگر ملل باشد از دیگر اهداف امام خمینی(ره) بود.
وی تصریح کرد: مشکل اصلی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که استکبار جهانی اعتقاد دارد حکومت دینی نمی‌تواند موجب ارتقا و رشد ملت‌ها باشد.
سردار محمدی با اشاره به اهداف گوناگون نظام اسلامی برای پیشرفت و ایجاد تمدن عظیم اسلامی، افزود: ارائه الگوی اسلامی به جهانیان توسط بسیجیان محقق می‌شود؛ بیداری اسلامی نمونه‌ای از الگوپذیری اسلامی است؛ در واقع تفکر بسیج به عنوان تنها تفکری است که می‌تواند ساختارهای غلط را برهم زند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عرصه‌های پیشرفت الگوی ایرانی توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: پیشرفت در عرصه تفکر، علم و زندگی از مولفه‌های پیشرفت الگوی ایرانی بنا به فرموده مقام معظم رهبری است.
وی به تاکیدات رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تا زمانی که در حوزه مصرف‌گرایی تغییرات لازم را ایجاد نکنیم نمی‌توانیم به سبک زندگی اسلامی دست یابیم.
سردار محمدی اقشار و متخصصین بسیج را مجریان تدوین الگوی پیشرفت بیان کرد و گفت: اقشار و متخصصین بسیج باید راهکارهای لازم جهت تحقق این امر را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه شان بسیج تفکری، تعقلی و تحولی است، یادآور شد: بسیج باید از کارهای مخاطره‌آمیز دور و به سمت تفکر، تعقل و تحول حرکت کند؛ لذا تداوم نشست‌های اندیشه‌های راهبردی ضرورت دارد، زیرا یکی از اهداف اصلی برگزاری این سلسله نشست‌ها درگیر شدن متفکران و اندیشه‌ورزان با مسائل اساسی و کلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد