صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان + تصاویر

  نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان، 16 آذر در سالن اجتماعات اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد مجموع دولت‌ها در نظام اسلامی است. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با تسلیت ایام صفر اظهار […]

کد خبر : 5331 | 9:12 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۲

SONY DSC

 

نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان، 16 آذر در سالن اجتماعات اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد مجموع دولت‌ها در نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با تسلیت ایام صفر اظهار کرد: در آستانه سالگرد سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و باید روزهای به‌یاد ماندنی انقلاب پاس داشته شود.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را عید ایرانی‌ها عنوان کرد و افزود: کمیته روستایی و عشایری یکی از کمیته‌های دارای گستره مردمی در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

اشجری با تاکید بر برنامه‌های مناسب به منظور برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: انجام برنامه‌ریزی مناسب به منظور تشکیل ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق عشایری از طریق شورای اسلامی روستا برای فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت روستائیان در امر برنامه‌ریزی و برگزاری با شکوه‌تر آیین‌های بزرگداشت مراسم عید انقلاب از وظایف کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تشویق روستائیان به منظور نقش‌آفرینی خودجوش در برپایی مراسم ‌ایام‌الله دهه مبارک فجر را از ماموریت‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر دانست و تصریح کرد: پشتیبانی شایسته از ستادهای روستایی و برنامه‌ریزی به منظور آشنایی بیشتر آنها با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه‌های کمیته مذکور است.

وی خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات انجام شده پس از انقلاب در روستاها شد و اظهار کرد: میزان تحقق محرومیت‌زدایی به‌ویژه در مناطق محروم کشور اطلاع‌رسانی شود.

اشجری با اشاره به فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط با امور روستایی و عشایری در راستای تقویت برنامه‌های دهه مبارک فجر در قالب مراسم فرهنگی، هنری و ورزشی، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از توانمندی‌های هنری و فرهنگی روستائیان و عشایر به منظور با نشاط‌سازی مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر به‌ویژه مراسم دوازدهم و بیست‌ودوم بهمن ماه از دیگر ماموریت‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد مجموع دولت‌ها در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی نیازمند توجه ویژه رسانه‌ها است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی ثمره قیام امام حسین (ع) بود.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی اظهار کرد: بالندگی انقلاب اسلامی با تلاش مردم و دلسوزان نظام محقق شده است.

وی زنده بودن انقلاب اسلامی را به دلیل عنایت خداوند و حمایت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ثمره قیام امام حسین (ع) بوده و این موضوع سبب بقای انقلاب شده است.

جهانی با بیان اینکه امام حسین (ع) در قلب‌های مردم حرارتی را ایجاد کرده که هیچگاه سرد نمی‌شوند، تصریح کرد: همراهی مردم مراحل فرآیند تکاملی انقلاب را محقق کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان ایجاد زمینه ظهور امام زمان (عج) را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: سرنگونی استبداد داخلی و قطع شدن دست ایادی استعمار خارجی از جمله اهداف وقوع انقلاب اسلامی است.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار برگزاری ستاد دهه فجر در تمام روستاهای این استان شد و گفت: مسابقه‌های حفظ و قرائت قرآن ویژه روستائیان و عشایر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی مقدسیان به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس روستایی را از برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، نقاشی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های کمیته مذکور است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر و موسیقی روستایی و عشایری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، تصریح کرد: کشاورزان نمونه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان معرفی می‌شوند.

مقدسیان برگزاری ویژه مهمانی لاله‌ها در مزار شهدا در روستاهای دارای شهید، برنامه‌ریزی به منظور حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مراسم جشن انقلاب در روستاها، افتتاح پروژه‌های عمرانی روستایی، نشست سیاسی و فرهنگی در روستاها، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجلیل از مبتکران روستایی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد