صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر گیلان + تصاویر

دومین نشست کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر گیلان در شهرداری رشت برگزار شد. در این نشست محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت، با تاکید بر اهمیت ایام دهه مبارک فجر در ایجاد فضای نشاط عمومی و پویایی اجتماعی گفت: فعالیتهای و برنامه های مناسبتی در این دهه باید با نگاهی ویژه و […]

کد خبر : 5338 | 2:24 ب.ظ | ۱۶ آذر , ۱۳۹۲

ja11la

دومین نشست کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر گیلان در شهرداری رشت برگزار شد.

در این نشست محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت، با تاکید بر اهمیت ایام دهه مبارک فجر در ایجاد فضای نشاط عمومی و پویایی اجتماعی گفت: فعالیتهای و برنامه های مناسبتی در این دهه باید با نگاهی ویژه و سرشار از تعهد  پیگیری  واجرا شود وی خاطر نشان کرد: استقبال از این دهه نیز باید با پاکیزگی معابر و آذین بندی میادین و خیابانهای اصلی صورت گیرد. شهردار رشت مردم را سرمایه های اصلی نظام خواند و افزود: با برگزاری مسابقات آذین بندی و … می توان حس رغبت و میل به مشارکت را در جوانان افزایش داد.

محمد ابراهیم خلیلی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی خاطر نشان کرد: نباید حماسه سیاسی را با اتمام انتخابات تمام شده بدانیم چرا که 22 بهمن اوج و نقطه عطف این حماسه و برآیند فریاد آزادی خواهی و استقلال این سرزمین است.  فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با تاکید بر تقویت بخش اقتصادی سازمانها و ادارات تابعه شهرداری خواستار تلاش، دقت و همت بیشتر در زیبا سازی شهر شد. ایشان تلاش برای ایجاد شهری زیبا  و در خور شان شهروندان رشت را از اولویت های اساسی دانست و گفت: مناسبت های بزرگی همچون جشن پیروزی انقلاب می تواند بستر ساز انجام فعالیت های مداوم و همیشگی در حوزه زیبا سازی شوند.

وی با بیان این مطلب که مردم رشت در مراسمات مذهبی و سیاسی همیشه پیشگام و جلو دار بوده اند گفت:  همواره شاهد بوده ایم که چنین مناسبت هایی با دقت و حساسیت بیشتری از سوی مردم پیگیری می شود و امید است با ظرفیت و پتانسیل بالای اداری و انسانی این شهر، جشن سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.فرهاد شوقی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز بر ضرورت اجرای  فعالیتهای فرهنگی همسو با اعتقادات انقلابی و مذهبی مردم و کلیت نظام تاکید کرد و گفت: اجرای این فعالیتها باید با خلاقیت و نوآوری همراه شود تا نمود عینی اقدامات دهه فجر برای همگان ملموس گردد. در ادامه این مراسم حضار در خصوص برنامه های دهه فجر به بحث و گفتگو پرداختند.

jal

jala

jalas

jalase






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد