صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در شهرستان فومن

معاون فرماندار فومن گفت: 9 دی نماد ولایت‌مداری ملت ایران است. حکمت توفیقی  در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در شهرستان فومن، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی و بصیرت مردم گیلان در 8 دی اظهار کرد: ابعاد این حرکت مردمی و خودجوش به قدری مهم و وسیع […]

کد خبر : 5353 | 8:42 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۲

فومن11

معاون فرماندار فومن گفت: 9 دی نماد ولایت‌مداری ملت ایران است.

حکمت توفیقی  در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در شهرستان فومن، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی و بصیرت مردم گیلان در 8 دی اظهار کرد: ابعاد این حرکت مردمی و خودجوش به قدری مهم و وسیع بود که مقام معظم رهبری آن را حماسه نامیدند.

وی هدف از برگزاری مراسم‌های گرامیداشت را بصیرت‌بخشی در سطح آحاد جامعه دانست و افزود: تبلیغات محیطی و نصب بنر در راستای گرامیداشت این حماسه بزرگ از جمله وظایف اداره‌ها و نهادهای دولتی و دستگاه‌های اجرایی است.

معاون فرماندار فومن تصریح کرد: نصب بنر در روستاها توسط دهیاران و شوراهای اسلامی و نصب پرده‌هایی توسط هیئت امنای مساجد تمام روستاها و شهرهای فومن از جمله وظایف محوله است.

وی به برگزاری مراسم‌های گرامیداشت جداگانه در سطح بخش‌ها و مراکز دهستان‌ها توسط بخشداران سردارجنگل و مرکزی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ظرفیت مناسبی که بخشدار سردار جنگل دارد، مراسمی شایسته در این زمینه برگزار کند.

توفیقی به بصیرت‌بخشی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس آموزش و پرورش اشاره کرد و متذکر شد: دانشگاه‌ها و مدارس نقطه عطف بصیرت‌بخشی به جوانان و نوجوانان باشد که در این راستا مسئولان مربوطه به صورت مشترک برنامه گرامیداشت را برای دانشجویان در راستای پاسداشت حماسه 9دی داشته باشند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان می‌تواند با برگزاری مسابقه نقاشی و نمایشگاه در این زمینه فعال شود، نصب پرده توسط 10 اتحادیه مجمع امور صنفی را از دیگر توقعات دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه، انتظامی و هلال احمر نیز به صورت جداگانه برنامه‌ای در این زمینه برگزاری باشکوه 9 دی داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد