صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نامگذاری خیابانی به نام 9 دی در شهر ماکلوان

شهردار ماکلوان از نامگذاری یک خیابان به نام 9 دی در این شهر خبر داد. یاسر صادقی  در جلسه ستاد گرامیداشت ایام 9 دی در شهرستان فومن اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر ماکلوان خیابانی به نام 9 دی در این شهر نامگذاری می‌شود. وی به اهمیت حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: فتنه‌گران در سال […]

کد خبر : 5357 | 8:59 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۲

9 دی11

شهردار ماکلوان از نامگذاری یک خیابان به نام 9 دی در این شهر خبر داد.

یاسر صادقی  در جلسه ستاد گرامیداشت ایام 9 دی در شهرستان فومن اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر ماکلوان خیابانی به نام 9 دی در این شهر نامگذاری می‌شود.

وی به اهمیت حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: فتنه‌گران در سال 88 ارزش‌های دینی و انقلاب مردم را مورد اهانت قرار دادند که مردم با بصیرت و شجاع ایران در روز 9دی به صحنه آمده و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

شهردار ماکلوان با بیان اینکه 9 دی تنها یک راهپیمایی ساده نبود، تصریح کرد: 9 دی اوج ولایت‌مداری و بصیرت مردم ایران را ثابت کرد و گوشمالی همیشگی به متجاوزان و فتنه‌گران داده شد.

وی زنده نگه داشتن این حماسه بزرگ را مورد توجه قرار داد و گفت: باید هرساله 9 دی گرامی نگه داشته و در اذهان مردم ماندگار شود.

صادقی سران فتنه را ظالمان به اسلام، قرآن، امام (ره) و شهدا و به ویژه ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: آنها از داخل همین نظام رشد کرده و به جایگاهی رسیده بودند و این نظام به آنها شخصیت بخشیده بود اما با وسوسه‌های شیطانی به مردم و ولایت پشت کردند که با این عمل خود برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.

عضو مجمع شهرداران صلح جهانی، بستر شهر جدیدالتاسیس ماکلوان را در راستای برنامه‌های توسعه‌ای آماده دانست و یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهر ماکلوان در برگزاری چنین برنامه‌های ملی و مذهبی نهایت اهتمام و همکاری را دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد