صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







روایت فجر آفرینان (6)/ دیدار استاندار با جانباز ۷۰ درصد انقلاب اسلامی گیلان + تصاویر

استاندار گیلان در منزل دکتر علی اکبری نیا که در تظاهرات علیه رژیم طاغوت در هفتم بهمن ۱۳۵۷ در رشت به مقام جانبازی ۷۰ درصد نائل شد ، گفت: یادآوری مبازرات ملت ایران علیه رژیم پهلوی سبب می شود تا قدر نعمت بزرگ انقلاب را بدانیم . دکتر نجفی افزود : همگان باید درس ولایت پذیری […]

کد خبر : 5360 | 9:10 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۲

اکبری نیا11

استاندار گیلان در منزل دکتر علی اکبری نیا که در تظاهرات علیه رژیم طاغوت در هفتم بهمن ۱۳۵۷ در رشت به مقام جانبازی ۷۰ درصد نائل شد ، گفت: یادآوری مبازرات ملت ایران علیه رژیم پهلوی سبب می شود تا قدر نعمت بزرگ انقلاب را بدانیم .

دکتر نجفی افزود : همگان باید درس ولایت پذیری را از مردم با بصیرت و بویژه شهداء و ایثارگران بیاموزیم .

وی تأکید کرد : مسئولان در مسیرخدمت به مردم و توفیق هرچه بیشتر نیازمند دعای خیر خانواده های شهداء و جانبازان و آزادگان هستند .

همچنین استاندار گیلان در دیدار مادر شهیدان عباس و اکبرعاطفی که علاوه براین دو شهید بزرگوار دو جانباز نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت : دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان و تکریم این بزرگواران جدا از اینکه وظیفه ی ما مسئولان است تجدید روحیه و انرژی برای خدمت بیشتر به مردم نیز می شود .

استاندا گیلان افزود : ارزشهای والایی که شهداء و جانباران و ایثارگران و خانواده هایشان بخاطر حفظ آن مقاومت و جانفشانی کرده اند را نباید فراموش کرد .

نماینده ی عالی دولت در گیلان با بیان اینکه گاهی اوقات در دعواها و سهم خواهی های گروه های سیاسی حماسه ها و ارزشهای دوران دفاع مقدس فراموش می شود اظهار داشت : همه باید از این خانواده های بزرگوار درس بگیریم که خالصانه تمام هستی شان را تقدیم انقلاب کردند اما بزرگوارانه توقعی از ما ندارند .

گفتنی است : شهید عباس عاطفی ششم مهرماه ۱۳۶۳ و اکبری عاطفی نوزدهم اسفند همان سال در مریوان به شهادت رسیدند .

jpg355

jpg356

jpg357

jpg358






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد