صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی شهرستان رودسر

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار گفت: حماسه 8 دی مردم گیلان روز میثاق با ولایت بود.  محمد محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی شهرستان رودسر اظهار کرد: حماسه 8 دی که یک‌روز زودتر از 9 دی برگزار شد، روز میثاق و بصیرت با ولایت بود. وی با اشاره به عاملان فتنه 88 تصریح کرد: کسانی که […]

کد خبر : 5376 | 1:31 ب.ظ | ۱۸ آذر , ۱۳۹۲

رودسر11

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار گفت: حماسه 8 دی مردم گیلان روز میثاق با ولایت بود.

 محمد محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی شهرستان رودسر اظهار کرد: حماسه 8 دی که یک‌روز زودتر از 9 دی برگزار شد، روز میثاق و بصیرت با ولایت بود.

وی با اشاره به عاملان فتنه 88 تصریح کرد: کسانی که بیگانگان فضای کشور را غبارآلود کردند خسارات زیادی به مردم وارد کردند و به بهانه تقلب در انتخابات خرابکاری راه‌انداختند و صبر و تحمل مردم را به آستانه سیل خروشان رساندند.

این مسئول حضور سیل‌آسا و خروشان مردم در 8 دی گیلان و 9 دی در کشور را موجب خانه‌نشین شدن سران فتنه‌گر دانست.

وی خاطرنشان کرد: تعهدی که نسبت به آرمان‌های انقلاب و شهدا وجود دارد با هدایت منویات رهبری به هرگونه یاوه‌گویی دشمنان پاسخی کوبنده داده شد.

محمدی با اشاره به اینکه مردم ایمان دارند که هر کشوری با هزینه‌های خون جوانان به اینجا رسیده است، متذکر شد: حفاظت از نظام اسلامی واجب است و وظیفه حکم می‌کند هر فتنه‌ای را در نطفه خفه کنیم.

وی به فرمایش‌های مردم اشاره کرد و یادآور شد: مردم گیلان برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و امام راحل در مقابل فتنه ایستادند و حماسه خود را یک روز جلوتر از 9 دی کشور خلق کردند و در تاریخ ماندگار شدند.

معاون سیاسی فرماندار رودسر درباره دیپلماسی خاطرنشان کرد: ایران اهل دوستی با تمام دنیا است اما نسبت به آمریکا همچنان بی‌اعتماد هستیم.

وی غنی‌سازی هسته‌ای را حق مسلم مردم دانست و متذکر شد: حق مسلم غنی‌سازی خط قرمز مذاکرات ما است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد