صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل رونمایی شد

بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل شب گذشته با حضور مدیر بنیاد بازی‌های رایانه‌ای کشور و جمعی از مسئولان استان در سالن وارش مجتمع خاتم النبیاء(ص) رشت رونمایی شد.  بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل  با حضور مدیر بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و جمعی از مسئولان استان در سالن وارش مجتمع خاتم النبیاء(ص) رشت رونمایی شد. مبارزان جنگل یک بازی […]

کد خبر : 5380 | 8:50 ق.ظ | ۱۹ آذر , ۱۳۹۲

میرزا16

بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل شب گذشته با حضور مدیر بنیاد بازی‌های رایانه‌ای کشور و جمعی از مسئولان استان در سالن وارش مجتمع خاتم النبیاء(ص) رشت رونمایی شد.

 بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل  با حضور مدیر بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و جمعی از مسئولان استان در سالن وارش مجتمع خاتم النبیاء(ص) رشت رونمایی شد.

مبارزان جنگل یک بازی spf (بازی اول شخص تیراندازی) است که 6 نبرد از نبردهای اساسی میرزا کوچک را به تصویر کشیده و برای تولید آن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته شده است.

 این بازی رایانه‌ای با این حد از تکنولوژی که در کشورهای منطقه بی‌نظیر بوده و با بازی‌های خارجی نظیر خود رقابت می‎کند، از نظر فناوری ساخت، نخستین بازی شبکه ای در ایران است، و شخصیت بازی یک شخصیت تاریخی بوده و بازی جدا از یک تولید علمی، یک روند تاریخی را به صورت علمی تحلیل می‌کند.

بازی مبارزان جنگل نخستین بازی به سبک مقاومت در ایران است و مبنای بازی پیروزی و کشتن بیشتر نیست، مبنای بازی مقاومت بوده و کاربر در مراحلی از بازی حتی در شرایطی با احتمال شهادت، بیشتر مقاومت می‌کند.

مسئول بازی‌های رایانه‌ایی تبیان با اشاره به اینکه برای معرفی داشته‌های تاریخی، فرهنگی و ملی کشور اقدامات بسیاری مانند تولید فیلم و انتشار کتاب انجام شده است، افزود: تاثیر یک بازی رایانه‌ای  به این دلیل که فرد جای کاراکتر اصلی قرار می‌گیرد، در انتقال مفاهیم به ویژه در قشر جوان بیشتر از سایر موارد مانند کتاب و فیلم است.

 وی با تاکید بر اینکه این بازی رایانه‌ای از تلاش‌های ماندگار جوانان این استان است، اظهار کرد: جوانان ایران دارای استعدادهای درخشان هستند و باید برای شکوفایی این استعداد و استفاده بهینه از آن برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برنامه ریزی کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد