صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به‌مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر و از آحاد مردم برای حضور در جشن پیروزی  انقلاب دعوت کردند. به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و استاندار گیلان بمناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی […]

کد خبر : 53901 | 6:30 ب.ظ | ۲۱ بهمن , ۱۴۰۲

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر و از آحاد مردم برای حضور در جشن پیروزی  انقلاب دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و استاندار گیلان بمناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن پیام دعوت مشترکی را صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 بهمن و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ایام دلدادگی عاشقانی است که با اقتدا به کلام و پیام امام خویش، خود را به خط خون و آتش زدند و با نثار خون پاک خویش، بشارت «جاء الحق و زهق الباطل» را فریاد و بر صحیفه شب تار و طولانی، مُهر پایان زدند و با عنایت الهی هرگونه توطئه و دشمنی دشمنان و بیگانه صفتان را نقش بر آب نمودند و پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را در هم دریدند.

اکنون که ملت شریف ایران اسلامی در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته است دشمنان نظام در صدد ناامید کردن مردم‌ با هدف مشارکت پایین در انتخابات برآمده و تمام ظرفیت رسانه‌ای خود را در این جهت بکار گرفته است، اما ملتی که در طول ۴۵ سال گذشته همواره در تمام صحنه‌ها حضور موثر داشته، ۱۱ اسفند امسال نیز در این آزمون بزرگ شرکت می‌کند و یکبار دیگر اقتدار و عظمت ایران عزیز را به جهانیان نشان می‌دهد.

اینجانبان با ادای احترام به پیشگاه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارواح طیبه شهدای والامقام، از آحاد مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان گیلان خصوصاً نسل جوان، مومن و انقلابی دعوت میکنیم که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در پاسداشت خون پاک و مطهر شهدای والامقام و تحت امر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بار دیگر با حضور پرشور و انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمایید.

رسول فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت)

اسدالله عباسی (استاندار گیلان)






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد