صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن انقلاب همراه با طنین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت

جشن انقلاب همراه با طنین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت برگزار شد. جشن انقلاب همراه با طنین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی با نغمه‌خوانی محمد گلریز خواننده انقلابی، شب ۲۲ بهمن در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت برگزار شد. گلبانگ «الله اکبر» به یاد حماسه ماندگار و […]

کد خبر : 53904 | 7:29 ق.ظ | ۲۲ بهمن , ۱۴۰۲

جشن انقلاب همراه با طنین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت برگزار شد.

جشن انقلاب همراه با طنین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی با نغمه‌خوانی محمد گلریز خواننده انقلابی، شب ۲۲ بهمن در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت برگزار شد.

گلبانگ «الله اکبر» به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷ در سراسر استان گیلان طنین‌انداز شد.

تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» امشب از مأذنه ها و گلدسته های مساجد و بام خانه ها در سراسر گیلان طنین انداز و آسمان شهر به یوم پیروزی انقلاب اسلامی نور افشانی شد.

گیلانیان غیور و ولایتمدار به شکرانه چهل، و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچون تمام سال‌های پس از انقلاب، ساعت ۲۱ امشب در بیست و یکمین روز بهمن از مأذنه‌ها، گل دسته‌های مساجد، پشت بام منازل و اماکن استان گلبانگ تکبیر سر دادند.

میادین اصلی شهرها با برگزاری مراسم جشن و سرور یکبار دیگر همبستگی، عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

در میدان شهدای ذهاب رشت نیز امشب خواننده انقلابی«محمد گلریز» که بعداز ورود امام خمینی(ره) به بهشت زهرا(س) همراه با گروه، سرود «برخیزید» را اجرا کرد، چند سرود انقلابی را اجرا کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد