صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دشمن اکنون جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عامل پیروزی جنگ هشت‌ ساله اراده محکم و ایمان قوی رزمندگان بود، گفت: خداوند شاخصه انسان های الهی را صبر و استقامت قرار داده است. حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر حسینی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در یادواره شهدای فرهنگی آموزش و […]

کد خبر : 5399 | 8:06 ق.ظ | ۲۰ آذر , ۱۳۹۲

حسینی12

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عامل پیروزی جنگ هشت‌ ساله اراده محکم و ایمان قوی رزمندگان بود، گفت: خداوند شاخصه انسان های الهی را صبر و استقامت قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر حسینی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت که در مسجد قدس این شهرستان و با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های شهدا و مدیران و معاونان آموزش و پرورش ناحیه 2 برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس سند عزت و شرف ایران اسلامی است؛ در واقع عامل پیروزی جنگ هشت‌ ساله اراده محکم و ایمان قوی رزمندگان بود.

وی افزود: رزمندگان با کمترین مهمات و امکانات جنگی و با دست خالی اما با اخلاص و ذکر یا حسین(ع) و یا مهدی(عج) زیر باران گلوله، هشت‌ سال جنگیدند و از میدان مین عبور کردند، اما دفاع جانانه ایران اسلامی در برابر تجاوز وحشیانه دشمنان اسلام و انقلاب، منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد؛ این امر موجب شد که توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی به فرصتی برای اثبات توانمندی‏‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان با نظام اسلامی ایران دشمنی کرده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با اخلاص و رشادت‌های شهیدان پابرجا مانده است و تا زمانی‌که ما عهدمان را با شهدا و ولایت تجدید می‌کنیم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ملت غیور ایران اسلامی در هشت‌سال دوران دفاع مقدس با تکیه بر این فرهنگ توانست پیروز شود و در شرایط کنونی که در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد نیز با اتکا به این فرهنگ با ارزش در عرصه‌های مختلف بر دشمن فائق می‌آید؛ امروز ملت ما به دانش اقتصادی و فناوری‌های نوین جهانی دست یافته و به خوداتکایی رسیده است؛ بنابراین الگوگیری از شهدا بهترین کمک‌کننده برای موفقیت در این مسیر است.

وی با بیان اینکه دشمن اکنون با تجهیزات و قدرت نظامی ایران کاری ندارد، چراکه علاوه بر توان نظامی، علمی و فرهنگی ما بسیار بالاست، تصریح کرد: دشمن اکنون جوانان و نوجوانان ما که سرمایه‌سازان آینده هستند را هدف قرار داده است و با برنامه‌های ماهواره‌ای، سایت‌های مخرب و فیلم‌های نامناسب قصد دارد که اراده و ایمان آنان را تضعیف کند؛ ما باید هوشیار باشیم و با تلاش و مجاهدت‌های خود مسیر سعادت و پیشرفت را قدرتمندانه‌تر به پیش ببریم تا آنان بفهمند که از آرمان‌های خود دست نمی‌کشیم، زیرا خداوند شاخصه انسان های الهی را صبر و استقامت قرار داده است.

به گزارش ايسنا، شهید آیت‌الله احسانبخش، شهید میرصادق حبیب‌زاده، شهید عفیفی، شهید مجید ایزددوست، شهید ابراهیم بهروزی و شهید غلام عباس عسگری از شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد