صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن انتخابات یازدهم اسفند

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن انتخابات یازدهم اسفند (ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی) به شرح زیر منتشر شد. انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر جمهوریت نظام و نماد وحدت ملی است و در نظام اسلامی ایران شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف […]

کد خبر : 54084 | 12:14 ب.ظ | ۹ اسفند , ۱۴۰۲

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن انتخابات یازدهم اسفند (ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی) به شرح زیر منتشر شد.

انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر جمهوریت نظام و نماد وحدت ملی است و در نظام اسلامی ایران شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی آحاد افراد واجد شرایط رای دادن جامعه است. مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در شرایط خاص امروز با بررسی صحیح و دقیق معیارها و شاخص‌های مطرح‌شده از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، علی‌رغم علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر قرار گرفته و با تشکیل صفوف به هم پیوسته و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند، ضمن اعلام مجدد وفاداری به نظام اسلامی، تجدید بیعت با خون پاک شهدا، انسجام اسلامی و ملی خود را برای پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

ایران اسلامی در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه انتخابات‌ متعدد به صحنه نمایش باشکوه حضور مردم مسلمان و انقلابی تبدیل شده و این مناسبت‌ها به جشن ملی ایرانیان و روز شکست استکبار جهانی مبدل گشته است. بی‌شک این‌بار نیز ملت شریف و مبارز ایران با حضور حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پاسخ محکم دیگری به بدخواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان قسم‌خورده نظام خواهند داد و ایران اسلامی را در مسیر درست رشد و تعالی حفظ خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در آستانه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از عموم مردم غیور، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند دعوت می‌نماید تا با ایفای نقش آگاهانه و موثر خود در انتخابات پیش‌رو با خلق حماسه‌ای باشکوه، برگ زرین دیگری به صحیفه تاریخ انقلاب اسلامی استان گیلان بیفزایند و با برگزیدن نمایندگان اصلح نقش خود را در تعیین سرنوشت میهن اسلامی به درستی ایفا نمایند.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد