صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق موضوعات دینی بین نسل جوان است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق موضوعات دینی و مذهبی بین نسل جوان است. آیت الله رسول فلاحتی در نشست با مدیرکل و اعضای ستادی عملیات رمضان سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: عملیات رمضان در راستای توانمند سازی تبیین دین بسیار خوب و ارزشمند است. وی با بیان […]

کد خبر : 54142 | 8:39 ق.ظ | ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق موضوعات دینی و مذهبی بین نسل جوان است.

آیت الله رسول فلاحتی در نشست با مدیرکل و اعضای ستادی عملیات رمضان سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: عملیات رمضان در راستای توانمند سازی تبیین دین بسیار خوب و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در راستای تبیین معارف قرآنی بهره برداری از گلچین آیاتی که رهبر معظم انقلاب در سال‌های گوناگون به آن استناد می‌کردند بسیار حرکت خوبی است، افزود: ما باید در عرصه فعالیت قرآنی نیز این حرکت خوب را گسترش دهیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه به اینکه یک کار مهم در عرصه قرآنی نگه داشتن توده‌های اهل قرآن در مسیر این کتاب آسمانی است، ادامه داد: تلاش ما بر این باشد تا کسانی که با این نهاد الهی و معنوی در بیرون ارتباط ندارند جذب شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه یک کار فرا داخلی مأمور شدن اهالی قرآن در راستای جذب افراد و قرار گرفتن در مسیر باشند، افزود: این شیوه باید در مدارس و مساجد انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری محافل کلام وحی، دوره‌های آموزشی و ختم قرآن مجید موجب تقویت انس با آیات نورانی است، گفت: از راه‌های مهم و اصولی مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان، توجه به کلام وحی و تقویت برپایی جلسات قرآن مجید است.

آیت الله فلاحتی انس با کلام وحی و بهره گیری از مفاهیم الهی موجب تقویت بنیان‌های معنوی در جامعه و بین اقشار مختلف می‌شود، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق موضوعات دینی و مذهبی بین نسل جوان است./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد