صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی پیچ‌های تاریخی را به برکت خون شهدا پشت سر گذاشته است

استاندار گیلان گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون با مقاومت و ایستادگی، صبر و تحمل و به برکت خون شهدا از پیچ‌های تاریخی و مسائل بسیار عبور کرده‌ایم. اسدالله عباسی در هشتمین همایش «عقیله‌نساء» که با حضور مادران شهدای گیلان در رشت برگزارشد، اظهار کرد: دشمنان در این مدت تلاش کردند به انقلاب […]

کد خبر : 54146 | 8:44 ق.ظ | ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲

استاندار گیلان گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون با مقاومت و ایستادگی، صبر و تحمل و به برکت خون شهدا از پیچ‌های تاریخی و مسائل بسیار عبور کرده‌ایم.

اسدالله عباسی در هشتمین همایش «عقیله‌نساء» که با حضور مادران شهدای گیلان در رشت برگزارشد، اظهار کرد: دشمنان در این مدت تلاش کردند به انقلاب و ملت ما ضربه بزنند اما شهدای ما اجازه و فرصت را به آنها ندادند و مردم نیز با پیروی و حرکت در مسیر شهدا در مقابل تمامی فتنه های دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: دشمنان طی یک سال اخیر تلاش کردند تا با تبلیغات گسترده و ایجاد ترس و وحشت مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند زیرا آنان انتخابات را نشانه گرفته بودند و قصد خرابکاری در بخشهای مختلف را داشتند اما این ملت باز هم آنان را ناکام گذاشت.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: برخی ها نیز به همین دلیل نگران بودند اما در سراسر کشور و استان گیلان هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات به وجود نیامد که همه این موفقیت ها به دلیل توکل به خدا و توسل به شهدا و ایمان و اراده جوانان این مرز و بوم است.

وی اضافه کرد: ما دستاورد بزرگی در انتخابات کسب کردیم زیرا علیرغم همه سختی ها بیش از ۴۰ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند و نمایندگانی که انتخاب شدند نیز باید قدر مردم را بدانند مردمی که همواره همراه هستند و آن روز هم برخی ها با زبان روزه و برخی هم با وضو پای صندوقهای رای حضور یافتند.

عباسی خاطرنشان کرد: دشمنان ما بسیار بیرحمند و جنایات آنان را در غزه شاهدیم همان ها که قصد داشتند جنایاتی که در عراق و سوریه مرتکب شدند را در ایران نیز پیاده کنند اما شهدای ما اجازه ندادند آنان به این کشور نفوذ کنند.

استاندار گیلان بیان کرد: ما نیز باید قدر این امنیت و سلامت را بدانیم و به عنوان خادمان مردم تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا آنچه که در بضاعت داریم برای خدمت رسانی به مردم انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: دولت در بخش های مختلفی همچون معیشت و مسکن مردم، ایجاد اشتغال و ازدواج برای جوانان تمام تلاش خود را به کار کرفته اما نباید مسایل معیشتی و اقتصادی را با مسایل اعتقادی و ارزشی گره بزنیم.

وی ادامه داد: همه ما در قبال جامعه مسئولیت داریم و باید با همکاری و تعامل بیشتر دشمنان را دلسرد کنیم و در کنار هم بر مشکلات چیره شویم.

عباسی به سفر استانی رییس جمهور اشاره و بیان کرد: رییس جمهور برای افتتاح ۲ طرح طی هفته جاری به گیلان سفر می کند اما پس از ماه مبارک رمضان، سفر استانی خود را به این خطه انجام خواهد داد.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولان استانی و همچنین با حضور مسئولان بنیاد شهید کیلان برگزار شد از مادران شهدای گیلانی حاضر در این جلسه تقدیر شد./ ایرنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد