صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری یادواره شهدای روستایی انقلاب اسلامی گیلان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی گیلان انگیزه الهی را سبب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) است. حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار […]

کد خبر : 5416 | 11:15 ق.ظ | ۲۱ آذر , ۱۳۹۲

SONY DSC

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی گیلان انگیزه الهی را سبب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: رهبری، حضور مردم در صحنه و هم‌نوایی ملت با رهبری در اعتراض به وضعیت حاکم بر جامعه از عناصر تشکیل جمهوری اسلامی ایران است.

وی انگیزه الهی را سبب پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن دستاوردهای نظام اسلامی به دنیا است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

جهانی در ادامه به پشتوانه مردمی قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: تمام مردم به وضعیت موجود معترض بودند اما نقش‌آفرینی دشمن در ایجاد تفرقه بین امام حسین (ع) و امت مانع از رسیدن به پیروزی در میدان نبرد شد.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان همچنین برتری‌طلبی را عامل شکل‌گیری فتنه سال 88 خواند و بیان کرد: باید آگاه باشیم و نگذاریم تهدید و تبلیغ دشمن ما را از اصل ولایت فقیه دور کند.

وی اضافه کرد: بعضی از افراد اظهار می‌کنند در صورت آشتی با آمریکا تمام مشکلات کشور برطرف می‌شود اما این سخنان تنها تبلیغات است.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری یادواره 10 شهید انقلاب اسلامی در روستاهای این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی مقدسیان در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به وجود 2 هزار و 592 روستا در استان اظهار کرد: یک‌هزار و 472 روستای گیلان دارای جمعیت بالای 20 خانوار هستند.

وی روستاهای دارای بالای 20 خانوار را دارای دهیار عنوان کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای دارای دهیار تدوین می‌شود.

مقدسیان از برگزاری یادواره 10 شهید پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در روستاهای گیلان خبر داد و بیان کرد: یادواره شهدا در روستاهایی که دارای شهید انقلاب اسلامی هستند، برگزار می‌شود.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به‌صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس روستایی را از برنامه‌های این کمیته دانست و تصریح کرد: برنامه مذکور با حضور اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در روستاها اجرا می‌شود.

جانشین کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور بر حمایت از برنامه‌های خودجوش محلی در ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی به تمام مردم تعلق دارد و نقش کمیته مذکور هدایت برنامه‌های دهه فجر است.

حجت‌الاسلام روح‌الله موسوی تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها و بهره‌گیری مناسب از فرصت‌ها می‌توان با کمترین هزینه برنامه‌های شایسته‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اجرا کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان نیز در جلسه مذکور بر برنامه‌ریزی به منظور برگزاری با شکوه جشن انقلاب در تمام روستاها تاکید کرد.

علیرضا شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی گیلان متولی تشکیل کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است، گفت: رابطه قوی جهاد سازندگی با روستاها و مقبولیت این سازمان بین روستائیان دلیل انتخاب مذکور است.

وی یادآور شد: امروز با نسلی مواجه هستیم که انقلاب را لمس نکرده و به این دلیل باید از ایام دهه فجر برای شناساندن انقلاب و اهداف آن به جوانان استفاده شود.

شعبان‌نژاد دهه فجر را فرصتی برای شکرگزاری در برابر نعمت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تنها فعالیت دولتی نیست و از مشارکت مردمی باید برای اجرای برنامه‌ها استفاده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد