صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی روز جهانی قدس به صحنه نمایش وحدت مسلمانان در حمایت از فلسطین تبدیل خواهد شد

محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، یکشنبه ۲۰ اسفند در نشست هماهنگی ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس استان گیلان با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را یک تکلیف دینی و انسانی می‌دانند. وی با […]

کد خبر : 54179 | 6:59 ب.ظ | ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲

محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، یکشنبه ۲۰ اسفند در نشست هماهنگی ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس استان گیلان با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را یک تکلیف دینی و انسانی می‌دانند.

وی با بیان اینکه هیچ وجدان بیداری در جهان نمی‌تواند در برابر مظلومیت مردم ستم‌دیده غزه سکوت کند، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزادی فلسطین و غزه به یک مطالبه  جهانی تبدیل شده است.

جلائی با بیان اینکه شرایط غزه طی چند دهه اخیر هرگز این چنین بحرانی نبوده است، تصریح کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی با حمایت دشمنان بشریت، فرعون‌وار وارد میدان جنایت در غزه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان اسلام با شقاوت کامل به جنایت خود در غزه ادامه می‌دهند، بیان کرد: رژیم ددمنش صهیونیستی در سایه حمایت شیطان بزرگ و سکوت سازمان‌های بین‌المللی از کشتن کودکان و زنان هیچ واهمه‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه فلسطین در طول ۷۵ سال گذشته با انواع و اقسام توطئه‌های دشمنان اسلام مواجه بوده است، تاکید کرد: دشمنان روز به روز در حال افزایش حجم دشمنی‌های خود با مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین هستند.

جلایی، جنایات رخ‌داده علیه مردم مظلوم غزه را مصداق آشکار نسل‌کشی دانست و تاکید کرد: متاسفانه شاهد سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، ملت ایران را ملت ولایت‌مدار دانست و گفت: تجلی ولایت‌مداری و روحیه انقلابی مردم مبارز ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه نمایان شد.

وی با بیان اینکه انتخابات سال‌جاری در نهایت سلامت و امنیت برگزار شد، تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات علی‌رغم سم‌پاشی‌های دشمنان مایه مباهات است.

جلائی با بیان اینکه دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران از هیچ توطئه و دسیسه‌ای کوتاهی نمی‌کنند، اظهار کرد: ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه یکبار دیگر پیام وفاداری خود به نظام اسلامی را به گوش جهانیان رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، ملت ایران را مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس به صحنه نمایش وحدت مسلمانان در حمایت از فلسطین تبدیل خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد