صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تشکیل ۱۹ کمیته تخصصی در کمیته مساجد دهه فجر گیلان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تشکیل ۱۹ کمیته تخصصی در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان با توجه به ظرفیت کانون‌های تخصصی مساجد خبر داد. حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، 20  آذر در گردهمایی مسئولان کانون‌های تخصصی استان که در دبیرخانه کانون‎های فرهنگی و […]

کد خبر : 5420 | 12:37 ب.ظ | ۲۱ آذر , ۱۳۹۲

پورابراهیم11

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تشکیل ۱۹ کمیته تخصصی در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان با توجه به ظرفیت کانون‌های تخصصی مساجد خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، 20  آذر در گردهمایی مسئولان کانون‌های تخصصی استان که در دبیرخانه کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: کانون‌های تخصصی با هدف برونسپاری کارهای اجرایی دبیرخانه تاسیس شده و بازویی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان است.

وی ادامه داد: کانون‌های تخصصی باید با تلاش بیشتری به انجام فعالیت‌های فرهنگی و کمک به کانون‌های دیگر بپردازند.

حجت الاسلام پورابراهیم، با اشاره به دهه فجر تصریح کرد: کمیته مساجد ستاد دهه فجر بر عهده دبیرخانه کانون‌های مساجد است و برگزاری باشکوه جشن‌های مردمی دهه فجر مستلزم مشارکت همه کانون‌هاست.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه اصلی انقلاب هستند از تشکیل 19 کمیته دهه فجر در کمیته مساجد ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: این کمیته‎ها با توجه به ظرفیت کانون‌های تخصصی مساجد تشکیل شده است.

به گفته حجت الاسلام پورابراهیم، کمیته قرآن، آموزش، پژوهش، کتابخانه‌ایی، مهدویت، it، ایثار و شهادت، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، بازرسی و نظارت، ورزش، عترت، ولایت، عقاید اسلامی، مهدویت و مراسم‌ها و همایش‎ها از کمیته‌های تخصصی تشکیل شده در کمیته مساجد است.

وی ادامه داد: مسئولیت هر یک از این کمیته‌ها بر عهده کانون‎های تخصصی بوده و باید برنامه ریزی لازم جهت برگزاری جشن‌های مردمی در مساجد را فراهم آورند.

گفتنی است، در پایان این مراسم هر یک از مسئولان کانون‎های تخصصی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد