صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی “آدم برفی” در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر آستارا، از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی آدم برفی برای نخستین بار همزمان با دهه فجر در دهستان حیران آستارا خبر داد. حمیدرضا قهرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر آستارا، 20 آذر در جلسه هماهنگی برنامه‌های ورزشی دهه فجر این شهرستان گفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان باید […]

کد خبر : 5422 | 12:51 ب.ظ | ۲۱ آذر , ۱۳۹۲

آدم برفی11

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر آستارا، از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی آدم برفی برای نخستین بار همزمان با دهه فجر در دهستان حیران آستارا خبر داد.

حمیدرضا قهرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر آستارا، 20 آذر در جلسه هماهنگی برنامه‌های ورزشی دهه فجر این شهرستان گفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان باید بتوانند از انرژی، ایده و توان مردم آستارا در اجرای برنامه‌های دهه فجر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند، افزود: این انقلاب با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و شایسته است همه ساله برای رونق بخشی به ایام شکل گیری و پیروزی انقلاب از پشتکار و همگرایی مردم به نحو شایسته استفاده شود.

قهرمانی با اشاره به بهره گیری از توان مسئولیتی واحدهای ورزشی ادارات در پربار کردن برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و سپاه می‌توانند با همکاری بسیجیان، دانش آموزان و جامعه سلامت به کیفیت بخشی برنامه‌ها کمک کنند.

وی ادامه داد: باید ورزش‌های همگانی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و ایجاد روحیه نشاط جمعی در جامعه نهادینه شود.

قهرمانی با اشاره به برگزاری جشنواره آدم برفی در دهه فجر در دهستان حیران، افزود: یکی از برنامه های قطعی برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی آدم برفی با همکاری هیئت های ورزش های روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان است.

وی ادامه داد: در قالب این جشنواره انواع غذاها، بازی های بومی، لباس محلی، و صنایع دستی هنرمندان آستارا عرضه می شود.

قهرمانی در پایان از روسای هیئت های ورزشی خواست تا برنامه های پیش‎بینی شده خود را به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارائه دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد