صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی برآیند مبارزات ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ است

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولان گام اول اعتماد سازی را در جامعه بردارند، گفت: مردمی سازی اقتصاد و تولید باید در اولویت کار دولت و مجلس قرار گیرد. محمدباقر قالیباف شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام زاده سیدجلال الدین اشرف (ع) در آستانه اشرفیه اظهار کرد: حضور در جمع […]

کد خبر : 54249 | 8:25 ق.ظ | ۶ فروردین , ۱۴۰۳

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولان گام اول اعتماد سازی را در جامعه بردارند، گفت: مردمی سازی اقتصاد و تولید باید در اولویت کار دولت و مجلس قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام زاده سیدجلال الدین اشرف (ع) در آستانه اشرفیه اظهار کرد: حضور در جمع مردم گیلان و آستانه اشرفیه در اولین روزهای بهار طبیعت و بهار قرآن بسیار ارزشمند و خاطره انگیز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم، گفت: حضور در جمع مردم شهید پرور گیلان و خانواده‌های شهدای این استان بسیار اهمیت دارد

قالیباف با بیان اینکه امامزادگان از سرمایه‌های فرهنگی و اعتقادی کشور هستند، اضافه کرد: تربیت شده در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) یک افتخار بزرگ برای هر ایرانی است.

غزه زندان بدون سقف است

وی با اشاره به خیر و برکات امامزادگان در کشور افزود: ارتباط معنوی، روحی و تربیتی با مکتب اهل بیت علیهم السلام بزرگترین سرمایه اجتماعی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط دلی با ائمه اطهار و امامزادگان یک سرمایه بزرگ است، گفت: امامزادگان در هر استانی نشانه وحدت و همدلی هستید و باید قدردان این پایگاه‌های فرهنگی باشیم.

قالیباف با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید گیلان بیان کرد: محافل شهدا و ائمه اطهار (ع) نقطه وحدت جامعه است.

وی با تاکید بر ایجاد اعتماد دولت و ملت افزود: اعتمادسازی بین مردم و مسؤولان منجر به صیانت از نظام اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف اضافه کرد: انقلاب اسلامی برآیند مبارزات ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ است.

قالیباف با بیان اینکه غزه زندان بدون سقف است، گفت: رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خونین و مرگباری در غزه تاریخ تلخ و فراموش نشدنی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اعتقاد ویژه به دین و اسلام دارند، افزود: اعتماد و ایمان امام راحل به خداوند، قرآن و مردم انقلاب اسلامی را شکل داد.

معجزه حضور مردم در دفاع مقدس انکارناپذیر است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه سازی ایرانی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: مردمی سازی دفاع مقدس با تکیه بر روحیه ایمان و معنویت منجر به موفقیت‌های پی در پی شد.

قالیباف با اشاره به رشادت‌های گیلانی‌ها در دفاع مقدس و مدافعان حرم اضافه کرد: امام راحل دروازه جبهه را بر روی مردم باز کرد و این مردمی سازی به موفقیت و حماسه سازی در دوران جنگ تحمیلی انجامید.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام در شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس تحول ساز بودند، افزود: امام با کمک مردم و دست‌های خالی به موفقیت دست یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معجزه حضور مردم در دفاع مقدس انکارناپذیر است، گفت: دفاع مقدس میدانگاه حماسه سازی همه اقشار مردم بوده است.

قالیباف با بیان اینکه حرکت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی باید مردمی سازی شود، اضافه کرد: مجلس دنبال مردمی سازی طرح‌ها و اقدامات است.

وی با اشاره به رابطه معنویت، عقلانیت و عدالت در سرفصل‌های مختلف افزود: معنویت باید در راستای عقلانیت و در برقراری عدالت حرکت کند.

لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام دین دنیا و آخرت است، گفت: عقلانیت متصل به وحی، معنویت و الهی محوری پاسخگوی نیازهای مردم است.

قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه حضور مؤثر و معنادار مردم رمز موفقیت در اداره کشور است، افزود: مردمی سازی فعالیت‌ها و امورات کشور در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اثربخش است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید گام اول اعتماد سازی را در جامعه بردارند، گفت: مردمی سازی اقتصاد و تولید باید در اولویت کار دولت و مجلس قرار گیرد.

قالیباف با اشاره به ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است، اضافه کرد: دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است و باید این بخش‌ها با مردمی سازی اصلاح شود.

وی با تاکید بر مردمی سازی بخش‌های مختلف به ویژه کارهای اقتصادی افزود: مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد