صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نماز جمعه محل وحدت و اتحاد دل‌های مسلمانان است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: نماز جمعه محل وحدت و اتحاد دل‌های مردم و مسلمانان است. آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی و ضیافت افطاری با رؤسای ستادهای نماز جمعه سراسر استان در مصلی رشت با اشاره به خصوصیات و اثرات نماز جمعه در جامعه اظهار کرد: نماز جمعه از بزرگترین برکات انقلاب […]

کد خبر : 54252 | 8:29 ق.ظ | ۶ فروردین , ۱۴۰۳

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: نماز جمعه محل وحدت و اتحاد دل‌های مردم و مسلمانان است.

آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی و ضیافت افطاری با رؤسای ستادهای نماز جمعه سراسر استان در مصلی رشت با اشاره به خصوصیات و اثرات نماز جمعه در جامعه اظهار کرد: نماز جمعه از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی، محل اجتماع مردم متدین و مؤمن است و نظام اسلامی در نماز جمعه حمایت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نماز جمعه نزد پیامبر اکرم (ص) و مسلمانان از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار بوده است، تصریح کرد: ائمه جمعه باید از نعمت‌ها و خدمات نظام اسلامی پشت تریبون سخن بگویند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تاکنون با امید و امیدآفرینی حفظ شده است، عنوان کرد: مردمی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند هواداران نظام اسلامی هستند و پای نظام و انقلاب، محکم ایستاده‌اند و هربار که در این اجتماع حضور پیدا می‌کنند باید چیز جدیدی بیاموزند بنابراین اجتماع نماز جمعه محل علم‌آموزی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نماز جمعه محل وحدت و اتحاد دل‌های مردم و مسلمانان است و هیچ چیز نباید به این وحدت لطمه بزند افزود: نماز جمعه محل توجه ولی امر و امام زمان (عج)، پاک‌ترین اجتماع و محل تقویت ارزش‌های دینی و حفظ و احیای ارزش‌ها و مرکز بندگی خدا است و دعا، نیایش و گوش دادن به خطبه‌ها در نماز جمعه نیز با احساسات و اثرات مثبت برای نمازگزار همراه است.

وی با اشاره به خصوصیات ائمه جمعه گفت: شما خادم بندگانِ خدا هستید و هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به بندگان خدا نیست چرا که خدمت به بندگان خدا، بندگی خداست؛ شما مردم را به سوی نماز جمعه دعوت می‌کنید، همیشه سعی کنید کار را برای خدا انجام دهید البته همه ما مأموریم مخلصانه و برای رضای خدا کار کنیم./ مهر

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد