صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امروز طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل شده و همه آزادگان جهان را با خود همراه کرده است

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: امروز طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل شده و همه آزادگان جهان را با خود همراه کرده است. سردار حمیدرضا مقدم فر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت که در میدان مصلی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پر شور و خروش امت […]

کد خبر : 54494 | 5:12 ب.ظ | ۱۷ فروردین , ۱۴۰۳

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: امروز طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل شده و همه آزادگان جهان را با خود همراه کرده است.

سردار حمیدرضا مقدم فر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت که در میدان مصلی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پر شور و خروش امت مسلمان و روزه دار در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: این حضور باشکوه و این خروش انقلابی یک جهاد بزرگ است که شما مردم انجام دادید.

وی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را التیامی بر درد قلب های داغدیده مردم غزه دانست و افزود: به تعبیر رهبر انقلاب، هر عملی که دشمن را به خشم وا دارد و او را عصبانی کند و مایه ناراحتی او شود، جهاد است و امروز شما با نفس ها و قدم ها و شعارهای خودتان در راهپیمایی روز قدس، جهاد فی سبیل الله کردید.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب روز قدس امسال را متفاوت از روزهای قدس ۴۵ سال گذشته دانستند، تصریح کرد: امروز روز قدس جهانی شده و فقط مربوط به مسلمانان نیست؛ اتفاق عجیبی در دنیا رخ داده و جهانیان شاهد آثار و برکات آن خواهند بود، زیرا این خروش ملت لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

مقدم فر، امام خمینی(ره) را خالق روز قدس دانست و متذکر شد: امام راحل عظیم الشان ما فرمود که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بگویید که خداوند بینا و شنوا برای آنان مرگ خواهد آورد.

وی هدف امام از نامگذاری روز قدس در سال ۵۸ را جهانی شدن این روز دانست و عنوان کرد: امام می خواست که جهانیان غده سرطانی صهیونیسم را بشناسند و امروز این آرمان محقق شده است.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امام آرزو داشت یک بیداری جهانی برای قدس صورت بگیرد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته تلاش کرده تا افکار عمومی با حقیقت و ماهیت جعلی این رژیم منحوس که سراسر کشتار و جنایت و کودک کشی است مواجه شود؛ این در حالی است که رژیم صهیونیستی تمام سرمایه های رسانه ای را در دست دارد و تمام یا بخش عمده ای از سهام رسانه های پرقدرت دنیا در اختیار آنهاست، اما شاهد تحقق آرزوی امام هستیم و اکنون دنیا به ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی پی برد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، نظم جهانی ایجاد شده در پسا طوفان الاقصی را قابل برگشت ندانست و اضافه کرد: به اذعان خود صهیونیست ها، هرچه در ۶ ماه گذشته تلاش کردند، به اهداف تعیین شده درباره غزه نرسیدند. در واقع نظم جهانی بعد از ۷ اکتبر قابل برگشت نیست و هندسه قدرت و معادله سیاسی – امنیتی جهان تغییر کرده است.

مقدم فر، عملیات طوفان الاقصی را نقطه عطف نظم سیاسی جدید در دنیا دانست و متذکر شد: امروز طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل شده و همه آزادگان جهان را همراه کرده است.

وی با بیان اینکه افکار عمومی دنیا سقوط صهیونیست ها را در واقع دیدند، گفت: طوفان الاقصی به سقوط صهیونیست ها شدت داد و این قابل برگشت نیست. کدخدا و دیگر ابرقدرت های جهان دیگر نمی توانند برای منطقه ما تصمیم بگیرند و قدرت ایجاد تغییر ندارند؛ البته دنیا شاهد بی خاصیتی سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی بود.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه با اشاره به شکل گیری نظم جدید جهانی با محوریت جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب تبیین فرمودند، شکست راهبردی صهیونیست ها در طوفان الاقصی در دو مرحله شکل گرفت که مرحله اول آن، اقدام برای عملیات طوفان الاقصی بود که توسط ۱۲۰۰ فلسطینی آغاز شد و پیش رفت؛ افرادی که عمدتا حافظ و قاری قرآن بودند و با اخلاص و نیت شهادت وارد میدان شدند و عملیات کردند. دستاورد بزرگ این مرحله، شکست هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس بود که تا قبل از این خودشان را چهارمین ارتش دنیا می دانستند و برترین سازمان اطلاعاتی را داشتند.

وی مرحله دوم شکست رژیم صهیونیستی را در طول ۶ ماه گذشته دانست و بیان کرد: صهیونیست ها اعلام کردند که طی یک هفته به نتیجه می رسند و اسرا را آزاد می کنند و حماس و رهبران آن را از بین می برند، اما نه تنها حتی نتوانستند یک اسیر را آزاد کنند، بلکه حماس همچنان پر قدرت ایستاده است؛ در واقع رژیم صهیونیستی نه تنها در سطح راهبردی شکست خورده، بلکه در سطح تاکتیکی هم چیزی برای جبران ندارد.

مقدم فر، با بیان اینکه مرحله سوم شکست اسرائیل به صورت بطئی در حال پیشرفت است، تاکید کرد: امروز اسرائیل در دام گرفتار شده و هرچقدر دست و پا می زند، نه تنها به اهداف مد نظر نمی رسد، بلکه نزول و سقوط اساسی و بنیادی خودش را نزدیک تر می کند؛ صهیونیست ها هرچه بمب داشتند بر سر مردم مظلوم غزه ریختند و این بمباران ها به اندازه چند بمب هسته ای بود، اما نتیجه ای نگرفتند.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه، با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در اشغال غزه و آغاز عملیات زمینی، عنوان کرد: صهیونیست ها در این هدف نیز ناکام ماندند و نتوانستند بر تونل های حماس غلبه پیدا کنند و فقط سربازان اسرائیلی به سیبل هایی آسیب پذیر برای نیروهای مقاومت تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۰ نفر از نظامیان اسرائیلی کشته می شوند که بی سابقه است، اظهار کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی ۳۰۰۰ نظامی صهیونیست کشته شده اند؛ این در حالی است که کشته های اسرائیل در طول ۷۵ سال گذشته و در جنگ با اعراب، یک سوم این عدد هم نبوده است.

مقدم فر، با اشاره به ورود ارتش اسرائیل به غزه، افزود: اگرچه صهیونیست ها وارد غزه شدند، اما نتوانستند بایستند و فقط نابودی خودشان را رقم زدند؛ سپس تصمیم به انتقال جمعیت از شمال به جنوب گرفتند و اکنون جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری در رفح ساکن هستند.

وی با بیان اینکه اسرائیل فقط دست و پا می زند و بیشتر در باتلاق فرو می رود، گفت: مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و لذا صهیونیست ها با این اقدامات با دست خودشان به این نابودی سرعت می دهند و به اذعان خودشان این نابودی در حال رقم خوردن است.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه، با اشاره به حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و دیگر فرماندهان ایرانی، ابراز کرد: این اقدام زبون رژیم صهیونیستی از باب نظامی هیچگونه ارزش عملیاتی ندارد و دنیا می داند که در ادبیات سیاسی و نظامی، ترور و حمله به سفارت نشانه عجز و شکست و هزیمت است.

وی با بیان اینکه سردار زاهدی به مدت هفت سال فرمانده لشکر سپاه گیلان بود، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان در رشت گفت که این استان به اندازه چند استان برای انقلاب هزینه داده و در لنگرود پایان داعش را اعلام کرد؛ امروز شهید زاهدی نیز فرزند گیلان و افتخار گیلان محسوب می شود.

مقدم فر، حمله به سفارت ایران را نشانه شکست دانست؛ نه موفقیت عملیاتی و یادآور شد: امروز دنیا به خاطر این اقدام ددمنشانه، رژیم صهیونیستی را لعن می کند.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه، با اشاره به حجم بالای ویرانی ها در غزه و خراب شدن خانه های مردم و شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر و بر جا ماندن هزاران هزار زخمی و مفقود، متذکر شد: علیرغم همه این ناگواری ها، امید به پیروزی نهایی فلسطین حتی از روزهای نخست عملیات طوفان الاقصی بیشتر بوده و به اذعان مراکز مطالعاتی آمریکایی و صهیونیستی، اسرائیل به افق اضمحلال خود نزدیک تر شده است.

وی در پاسخ به چرایی افزایش امید به نابودی اسرائیل در این ایام، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی بیداری جهانی است؛ ۴۵ سال برای نشان دادن ماهیت اشغالگری و کودک کشی اسرائیل تلاش کردیم، اما امروز جنایتکار بودن اسرائیل در دنیا آشکار شده و افکار عمومی به صورت یکپارچه نسبت به اسرائیل و اربابانش بیداری پیدا کرده است؛ همان اربابانی که رهبر انقلاب بارها تاکید فرمودند، با دست چدنی پنهان شده در زیر دستکش مخملی، خیال نابودی بشریت را دارند.

مقدم فر با بیان اینکه در روز جهانی قدس امسال شاهد شور و خروش تمام مردم دنیا هستیم، اضافه کرد: امروز آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و متاسفانه برخی از کشورهای عربی همدست جنایت های اسرائیل هستند.

وی شکست اسرائیل در برابر افکار عمومی را علیرغم سلطه صهیونیست ها بر فضای رسانه ای جهان دانست و اعلام کرد: صهیونیست ها رسانه های دنیا را در اختیار دارند و بیش از ۶۵ درصد سهام رسانه های دنیا متعلق به روپرت مرداک، به عنوان بزرگترین سهامدار رسانه ای دنیا است.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه بیداری ملت ها نسبت به اسرائیل در شرایط جنگ ادراکی و شناختی را شبیه معجزه دانست و تصریح کرد: مقاومت فلسطین و غزه نیز عجیب و معجزه وار است؛ این همه جنایت را می بینیم، اما نمی بینیم که یک کودک، یا یک زن، یا یک جوان و یا یک پیرمرد خواستار پایان مقاومت شود، زیرا همه آنها ایستاده اند و طبق وعده الهی، ملتی که صبر کرد و ایستاد، حتما پیروز است.

وی با اشاره وعده پیروزی رهبر انقلاب در دیدار با رهبران حماس، اضافه کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی پر تلاطم انقلاب در طول سی و چند سال گذشته، علنا و عملا در یک نبرد و هماوردی با آمریکا و اسرائیل هستیم و دشمنان هرچه در توان داشتند علیه ایران اسلامی به کار گرفتند.

مقدم فر با بیان اینکه تدابیر و سیاست ها و هدایت های رهبر انقلاب اجازه نداد که آمریکایی ها به اهداف خود در منطقه برسند، عنوان کرد: آمریکا می خواست منطقه خاورمیانه را فتح کند و به دست سگ نگهبان خود بسپارد، اما اکنون فقط به دنبال خروج آبرومندانه از منطقه است و دنیا شاهد ذلت آنان در عراق و افغانستان بود؛ در واقع نه تنها آرمان نیل تا فرات و شعار ژاندارم منطقه برای اسرائیل محقق نشد، بلکه آمریکا فقط می خواهد که اسرائیل در منطقه چند صباحی بیشتر دوام داشته باشد.

وی محور مقاومت را مرهون رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند که قضیه فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است و لذا باید داستان فلسطین و غزه را علاوه بر دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم بدانیم، زیرا فلسطین اسم رمز ایجاد تمدن نوین جهانی در عصر ظهور است و نابودی اسرائیل لازمه آن است.

گزارش تصویری راهپیمایی روز جهانی قدس رشت






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد