صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد در اجرای برنامه‌های دهه فجر، گفت: باید از پتانسیل مردمی به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای این برنامه‌ها استفاده کرد. به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و […]

کد خبر : 545 | 3:54 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۱

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد در اجرای برنامه‌های دهه فجر، گفت: باید از پتانسیل مردمی به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای این برنامه‌ها استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان، 11 دی در نشست اعضای این کمیته با بیان اینکه مساجد یکی از مراکز پر تردد در هر محله هستند، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد کمک شایانی به فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف می‌کند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های جدید در ایام الله دهه فجر، گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در مساجد موجب آشنا شدن هرچه بیشتر جوانان با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

حجت الاسلام پورابراهیم، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پس از تاسیس به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است و مسئولان باید به تبیین دستاوردهای نظام در مساجد طی این ایام بپردازند.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه اجرای برنامه ها در مساجد تاثیرگذاری بیشتری بر روی عموم مردم دارد، تصریح کرد: باید با انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد از آسیب های اجتماعی جامعه کاست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از همان زمان پیروزی با توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه شده، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم را از چنگال استبداد و حکومت ظالمانه دیکتاتور زمان نجات داد.

حجت الاسلام پورابراهیم صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورهای منطقه را نشان‌دهنده موفقیت 33 ساله جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از کشورهای منطقه صادر شده و بیداری اسلامی در این کشورها حاکم شده است.

وی با تاکید بر ساماندهی فعالیت های فرهنگی، اذعان داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و آگاه‌سازی عموم مردم و سایر کشورهای منطقه از موفقیت‌های کسب شده توسط نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کمیته مساجد استان با بیان اینکه انقلاب ما از مساجد آغاز و به تمام دنیا صادر شد، گفت: نسل جوان امروز تشنه معارف و اهداف انقلاب است و باید با برنامه ریزی دقیق ارزش ها را برای آنان تبیین کرد تا سیراب شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت مساجد بیشتر بهره برد، افزود: باید از پتانسیل مردمی به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری در اجرای ویژه برنامه های دهه فجر استفاده کرد.

حجت السلام پورابراهیم از اعضای کانون ها خواست تا برنامه های خود را تا 15 دیماه به این کمیته ارائه دهند تا بعد از انجام کارشناسی برنامه های خوب جهت اجرا در دهه فجر انتخاب شوند.

گفتنی است، در پایان این جلسه هر یک از اعضا به ارائه نقطه نظرات خود درباره چگونگی اجرای برنامه ها پرداخته و مصوب شد در جلسه بعدی در این خصوص تصمیم گیری شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد