صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







انقلاب اسلامی؛ طلایه‌دار مبانی اعتقادی دین اسلام

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست، زیرا با حماسه‌آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی‌ترین جایگاه خود رسیده و در حقیقت انقلاب ما امروز طلایه‌دار ارزش‌ها و مبانی اعتقادی دین اسلام است. حجت‌الاسلام والمسلمین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، درخصوص شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا، اظهار کرد: شهدا […]

کد خبر : 5454 | 8:07 ق.ظ | ۲۴ آذر , ۱۳۹۲

گلمیرزاده11

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست، زیرا با حماسه‌آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی‌ترین جایگاه خود رسیده و در حقیقت انقلاب ما امروز طلایه‌دار ارزش‌ها و مبانی اعتقادی دین اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، درخصوص شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا، اظهار کرد: شهدا عامل سعادت و سلامت جامعه هستند و پیروی از مکتب شهدا سرلوحه تمامی برنامه‌های جامعه قرار گیرد؛ لذا استقبال جوانان ما از یادواره‌های شهدا نشان می‌دهد که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با عزت و افتخار کامل از شهدا و ایثارگران الگوگیری می‌کنند و آنها را سرمشق خود قرار داده‌اند.

این کارشناس دینی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: دشمنان امروز بعد از سه دهه انواع ابزارها و امکانات خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند در مسیر انقلاب و راه افتخارآمیز شهدا خلل و خدشه‌ای وارد کنند.

حجت‌الاسلام گلمیرزاده به ثمر رسیدن مبارزات انقلاب اسلامی را از برکت خون شهدا دانست و گفت: آسایش و رفاه و امنیت کنونی ما در گرو زحمات و تلاش‌های این بزرگواران است و ما در مقابل این زحمات مسئول هستیم و باید با تمسک به فرامین اسلام و وصایای شهدا در پیشرفت جامعه تلاش کنیم، زیرا روز قیامت، انبیاء، علماء و شهداء مورد توجه و تقرب خداوند متعال هستند و شفاعت آنها درخصوص‌ دیگران پذیرفته خواهد شد.

شهدا؛ عامل برهم زدن فتنه‌ها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهیدان عزیز ما امروز در قلب مردم جای دارند، گفت: این ملت به حقیقت دریافته است که شهدای ما زمینه‌سازان اقتدار، پیشرفت و ثبات حقیقی کشور هستند؛ در واقع ایستادگی، وفاداری، شهادت، قدرت تحلیل در شرایط سیاسی کشور و از همه مهم‌تر پیروی از رهبر در 34 سال گذشته از جمله ویژگی‌های شهدا بوده که با این عوامل سبب بر هم زدن دسیسه‌ها و فتنه‌ها شده‌اند.

وی تاکید کرد: این نظام استمرار اصالت انبیاء بوده که در رأس آن امام زمان(عج) جای دارد و ما هم‌‌اکنون هر چه داریم از شهدا بوده و این انقلاب مدیون خون شهداست؛ در واقع انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست، زیرا با حماسه‌آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی‌ترین جایگاه خود رسیده و در حقیقت انقلاب ما امروز طلایه‌دار ارزش‌ها و مبانی اعتقادی دین اسلام است.

حجت‌الاسلام گلمیرزاده با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خطره شهدا، بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در ایام و فصول مختلف سال سبب می‌شود تا نسل‌های آینده ما بتوانند از شهدا بهترین الگوبرداری را داشته باشند و هدف اصلی ما از برگزاری یادواره‌های شهدا نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه ‏داشتن حماسه‌آفرینی آنها در دوران جنگ برای نسل‌های آینده است






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد