صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان گیلان + گزارش تصویری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه نهم دی را نیازمند بازخوانی دانست و گفت: فتنه‌گران تلاش می‌کنند حماسه نهم دی به فراموشی سپرده شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، 25 آذر در دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان گیلان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حماسه ماندگار نهم دی را انقلاب […]

کد خبر : 5474 | 5:05 ب.ظ | ۲۵ آذر , ۱۳۹۲

SONY DSC

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه نهم دی را نیازمند بازخوانی دانست و گفت: فتنه‌گران تلاش می‌کنند حماسه نهم دی به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، 25 آذر در دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان گیلان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حماسه ماندگار نهم دی را انقلاب سوم خواند و اظهار کرد: 9 دی حیات دوباره به انقلاب اسلامی بخشیده است.

وی یوم الله 9 دی را یکی از بی‌نظیرترین حرکت مردم در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: حرکت ایمانی مردم با انگیزه الهی در نهم دی سال 88 اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه دشمنان خارجی پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری، جریان فتنه را طراحی کردند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اردوکشی خیابانی به راه انداختند اما حماسه نهم دی پاسخ تمام آنها را داد.

SONY DSC

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حماسه نهم دی را نیازمند بازخوانی دانست و بیان کرد: فتنه‌گران تلاش می‌کنند حماسه نهم دی به فراموشی سپرده شود.

وی اقدام فتنه‌گران را مانند رفتار منافقان عنوان کرد و گفت: مردم فتنه‌گران را مانند منافقان به زباله‌دان تاریخ انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری فتنه‌گران را مغضوب ملت برای همیشه خواند و یادآور شد: تلاش فتنه‌گران حذف ولایت فقیه از جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ایمان، اعتقاد و باورهای مردم را زمینه‌ساز 9 دی و مهار فتنه سال 88 ذکر کرد و افزود: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه حنجره‌های آلوده، شعار “جمهوری ایرانی” و “نه غزه،‌ نه لبنان، جانم فدای ایران” را در فتنه سال 88 سر دادند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه در مقابل فتنه‌گران مقاومت کردند و فرمودند که مسیر قانون تنها راه است و سران فتنه باید صف خود را از دشمن جدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به لجاجت سران فتنه اشاره کرد و گفت: سوء تفاهم خواندن فتنه سال 88 خیانت بزرگ است.

SONY DSC

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بصیرت ملت ایران را سبب مقابله با فتنه سال 88 دانست و بیان کرد: گناه سکوت بعضی از افراد در فتنه سال 88 کمتر از فتنه‌گران نیست.

وی با تاکید بر اینکه عاشورای حسینی (ع) در دل و جان مردم ایران ریشه دوانده است، خاطرنشان کرد: وقتی هتاکان حریم امام حسین (ع) را شکستند فاتحه آنها خواند شده و دشمن فهمید با مردم ایران نمی‌تواند مقابله کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به تمنای بعضی از فتنه‌گران برای تصدی مسئولیت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: آگاهی و روشنگری مردم باید با استفاده از فضای معنوی دهه آخر صفر انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به سخنرانی غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت 9 دی ماه امسال در شهر رشت اشاره کرد و گفت: 9 دی روزی ماندگار است و نباید به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این نشت گفت: حذف ارزش‌های اسلامی در جامعه هدف دشمن در فتنه سال 88 بود.

عزیز پورعزیزی اظهار کرد: نهم دی شجره طیبه‌ای در انقلاب اسلامی است و برای همیشه باقی می‌ماند.

وی بر بصیرت‌بخشی ابعاد فتنه در جامعه تاکید کرد و افزود: مجموعه‌های فرهنگی باید در آگاهی‌بخشی جامعه تلاش کنند.

پورعزیزی با بیان اینکه دشمن در فتنه سال 88 به دنبال براندازی نظام اسلامی بود، تصریح کرد: حذف ارزش‌های اسلامی از اهداف دشمن در جامعه بود و این توطئه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه خنثی شد.

SONY DSC

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان خواستار شناخت ابعاد فتنه در جامعه شد و بیان کرد: مسئولان و رسانه‌ها باید ابعاد فتنه در جامعه را روشنگری کنند.

وی به برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در گیلان اشاره کرد و گفت: مستند اعتراف رسانه‌ها درباره جایگاه رهبری و قدرت مردمی انقلاب اسلامی تهیه می‌شود.

پورعزیزی با اشاره اجرای برنامه‌های بصیرت‌بخشی در بقاع متبرکه گیلان، خاطرنشان کرد: ویژه‌نامه‌های نقش ولایت و رهبری در بحران‌های اجتماعی در مساجد توزیع می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان از هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم استانی هشتم دی خبر داد و اضافه کرد: همایش دانش‌آموزی بصیرت و حضور در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی به تهیه روزنامه دیواری نهم دی توسط دانش‌آموزان در مدارس گیلان اشاره کرد و  یادآور شد: مسابقه‌های شعر و متن ادبی با موضوع «بصیرت و بیعت» در مدارس گیلان برگزار می‌شود.

پورعزیزی برگزاری مسابقه کاریکاتور فتنه و ارسال پیامک را از جمله برنامه‌ها در مدارس گیلان دانست و اظهار کرد: مسابقات ورزشی با عنوان «جام میثاق با ولایت» و «جام نهم دی» با هماهنگی ورزش و جوانان گیلان برگزار می‌شود.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد