صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی در اولویت بسیج اساتید باشد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید در اولویت‌ برنامه‌های بسیج اساتید باشد. به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان در مراسم تودیع و معارفه بسیج اساتید گیلان که در سالن جلسات […]

کد خبر : 5494 | 8:21 ق.ظ | ۲۶ آذر , ۱۳۹۲

مهدوی12

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید در اولویت‌ برنامه‌های بسیج اساتید باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان در مراسم تودیع و معارفه بسیج اساتید گیلان که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، گفت: بسیج اساتید یکی از سنگرهای مهم فرهنگ سازی، تربیت و اصلاح جامعه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با اشاره به اینکه بسیج اساتید فضایی برای دور هم جمع‌کردن اساتید فرهیخته است، تصریح کرد: تحول در حوزه علوم انسانی و تولید علم از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که باید در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه استکبار و استعمار در دانشگاه‌های ما رخنه کرده است، تاکید کرد: یکی از نشانه‌های این حضور دشمن، متناسب نبودن متون دانشگاهی به ویژه در حوزه علوم انسانی متناسب با تراز انقلاب اسلامی و آرمان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام مهدوی با تصریح اینکه بسیج اساتید نباید تنها به حرکت‌های نمادین، سطحی و مانور فعالیت بسنده کند، اظهار کرد: بسیج اساتید یکی از ظرفیت‌هایی است که برای تولید علم و جنبش نرم افزاری مناسب است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، بیان کرد: فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید در اولویت‌ برنامه‌های بسیج اساتید باشد.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام علی کریمیان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد گیلان با اشاره به اینکه مجموعه بسیج در برهه حساس کنونی باید پویاتر از قبل عمل کند، تاکید کرد: باید در حوزه‌های نظریه پردازی به شکل جدی تر در راستای حمایت از نظام مقدس اسلامی تلاش شود.

وی با بیان اینکه در دوره کنونی ضرورت فعالیت بسیج اساتید در حوزه‌های مختلف بیشتر احساس می‌شود، اظهار کرد:ورود بسیج اساتید در مباحث بصیرت‌افزایی نیاز اساسی امروز دانشگاه‌هاست.

حجت‌الاسلام کریمیان اذعان کرد: در مقطع کنونی بسیج اساتید باید جدی‌تر وارد کارهای تشکیلاتی شود و مثل برخی تشکل‌های دیگر فقط چهره ویترینی نداشته باشد.

گفتنی است، در پایان مراسم محمد مهدی نیازمند به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید استان گیلان معرفی و از زحمات حسن حبیبی، مسئول سابق این قشر بسیج تقدیر و تشکر شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد