صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تجلیل از مدیران و فرماندهان اولیه انقلاب اسلامی در گیلان

رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر در گیلان تاکید کرد: در دهه فجر امسال از خانواده های شهدا و مدیران فرماندهان هسته نظامی اولیه انقلاب در گیلان تجلیل می شود. سرهنگ رسول جلائی، رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب در گیلان در گفتگو با خبرنگار شبستان، به تفاوت ظاهری نیروهای مسلح جمهوری […]

کد خبر : 5546 | 8:31 ق.ظ | ۲۸ آذر , ۱۳۹۲

جلایی رسول

رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر در گیلان تاکید کرد: در دهه فجر امسال از خانواده های شهدا و مدیران فرماندهان هسته نظامی اولیه انقلاب در گیلان تجلیل می شود.

سرهنگ رسول جلائی، رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب در گیلان در گفتگو با خبرنگار شبستان، به تفاوت ظاهری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران از لحاظ ماموریتی دارای وجه اشتراک حفظ نظام اسلامی هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، معنویت، اخلاص، روحیه شجاعت و ولایت پذیری را از مشخصه‌های بارز نیروهای مسلح در ایران اسلامی برشمرد و گفت: نیروهای مسلح مومن و انقلابی در پیروزی و تثبیت انقلاب نقش مهمی داشته‌اند.

وی با اشاره به برنامه های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب در گیلان، از رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان از مسیر فرودگاه سردار جنگل تا مزار شهدای تازه‌آباد همزمان با 12 بهمن امسال در شهر رشت خبر داد و یادآور شد: بخشی از فعالیت‌های کمیته نیروهای مسلح دهه فجر در قالب مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

جلائی بر خدمات‌رسانی نیروهای مسلح در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم تاکید کرد و افزود: ظرفیت بازنشسته‌ها در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب در گیلان برای اجرای چند برنامه شاخص و محوری و دوری از برنامه های کمی، اعلام کرد: در این کمیته گیلان به چهار بخش جغرافیایی تقسیم شده و ناوگان نیروی دریایی در شمال، پادگان تکاوری نیروی دریایی منجیل در جنوب، ناجا در غرب و تیپ میرزا کوچک خان سپاه در شرق گیلان مجری برنامه های این ستاد در استان هستند.

رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب در گیلان اضافه کرد: طبق اولویت های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب در گیلان به ایام الله 12، 19 و 22 بهمن و همچنین سربازان و انقلابیون نیروهای مسلح گیلانی در قبل از انقلاب توجه ویژه ای خواهد شد.

وی برگزاری مراسم با حضور همافران گیلانی، تجلیل از مدیران فرماندهان هسته نظامی اولیه انقلاب در گیلان را در راستای این اولویت بندی دانست و گفت: شناسایی امکان اولیه نظامی و نقش دارنده در پیروزی انقلاب و نصب لوح یادبود بر آنها از دیگر برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح دهه فجر در گیلان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، اجرای صبحگاه مشترک و اقامه نماز وحدت را از جمله برنامه‌های نیروهای مسلح همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اعلام کرد و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل می‌شوند.

 سرهنگ جلائی یادآور شد: در دهه فجر خدمات تخصصی و درمانی به مردم ساکن در مناطق محروم با مدیریت کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب در گیلان ارائه می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد