صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دهه فجر بستری مناسب برای تزریق نشاط در جامعه است

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان اعلام کرد: دهه فجر بستر مناسبی است تا شادی و نشاط در بدنه جامعه و مردم تزریق شود. علی اسماعیل­ پور، رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان اظهار کرد: شادی و نشاط حق مردم است و باید مسئولان بستر تحقق این حق با حفظ […]

کد خبر : 5620 | 9:25 ق.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۲

اسماعیل پور11

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان اعلام کرد: دهه فجر بستر مناسبی است تا شادی و نشاط در بدنه جامعه و مردم تزریق شود.

علی اسماعیل­ پور، رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان اظهار کرد: شادی و نشاط حق مردم است و باید مسئولان بستر تحقق این حق با حفظ هنجارها و ارزش های اسلامی را فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: دهه فجر بستر مناسبی است تا شادی و نشاط در بدنه جامعه و مردم تزریق شود.

وی در خصوص وظایف کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان، اظهار کرد: رسالت این کمیته بکارگیری ظرفیت‌های هنری و خبری برای تامین شادی مردم است.

اسماعیل­پور تصریح کرد: جلسات مختلفی در کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگدشت دهه فجر گیلان برگزار شده و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با دهه فجر صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه گیلان با سرانه مطالعه 46 دقیقه روزنامه در روز رتبه اول کشوری را به دست آورده است، اعلام کرد: به مناسب دهه فجر جشنواره مطبوعات منطقه‌ای با عنوان فجر گیلان به همت کمیته فرهنگی و هنری و ارتباطات و اطلاع رسانی با حضور 6 استان در گیلان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در گیلان در ادامه یادآور شد: 158 نشریه، 9 خبرگزاری و 30 پایگاه خبری و تحلیلی در گیلان مددرسانی می‌کنند تا شادی را در دهه فجر با انعکاس افتتاح پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری به مردم منتقل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اخیر استانی کتاب گیلان، اظهار کرد: مردم گیلان در بازدید از این نمایشگاه 800 میلیلون تومان کتاب خریده‌اند و این نشان دهنده فرهنگ دوستی مردم گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد