صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان فومن

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی مهم برای مرور برکات انقلاب اسلامی به زعامت امام خمینی (ره) و ارج نهادن به آن است. ˈبهروز محمدیˈ روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیته شاهد و ایثارگر ستاد دهه فجر فومن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دهه […]

کد خبر : 5634 | 10:55 ق.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۲

دهه فجر11

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی مهم برای مرور برکات انقلاب اسلامی به زعامت امام خمینی (ره) و ارج نهادن به آن است.

ˈبهروز محمدیˈ روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیته شاهد و ایثارگر ستاد دهه فجر فومن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دهه فجر را یادآور تبعیت ملت ایران از ولایت فقیه دانست و افزود: ملت ایران با اطاعت پذیری محض از اصل ولایت فقیه موجب احیای احکام اسلامی در جهان شد و همه معادلات استکبار جهانی و نظام سلطه را بر هم زد.

وی ادامه داد: هم اکنون نظام اسلامی ایران به پشتیبانی مردم و نعمت گرانقدر ولایت فقیه، با قدرت و صلابت در مقابل زیاده خواهی های نظام سلطه ایستاده،به موفقیت فراوانی در زمینه های مختلف دست یافته و موجب بیداری سایر ملت ها نیز شده است.

دبیر کمیته شاهد و ایثارگران ستاد دهه فجر فومن در خصوص اهمیت باشکوه تر برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است تا یک بار دیگر اهداف و برکات انقلاب اسلامی را تداعی و یادآوری کنیم و قدر و منزلت جایگاه والای انقلاب را در جهان ارج نهیم.

محمدی بیان کرد: دهه مبارک فجر همچنین فرصتی مناسب برای پاسداشت ارزش های بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،بویژه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی توسط کمیته شاهد و ایثارگر ستاد دهه فجر فومن برای طرح در ستاد دهه فجر این شهرستان آماده شده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به مسلمانان و آزادگان جهان آموخت که ایستادگی در برابر ظلم و جور، ارزش هرگونه مقاومت و تلاش را دارد و نتیجه آن بیداری و پیروزی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت نیز در حاشیه برگزاری نشست کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان، گفت: انقلاب اسلامی بر اساس ایمان به خدا و به عمل درآوردن فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی و پیروی مردم از امام خمینی(ره) با درون مایه ای عاشورایی شکل گرفت و این امر رمز پیروزی و عزت ملت و کشور بزرگ ایران در طول تاریخ است.

ˈجلیل رضایی مژدهیˈ نیز در این گفت و گو، پیوند ناگسستنی مردم دیندار با انقلاب و حکومت اسلامی را از ارزش ها و بعنوان یکی از ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی تلقی و بر ترویج این اصل در بین نسل حال و آینده تاکید کرد.
وی اضافه کرد: هم اکنون به برکت اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی،ایران بزرگ در زمینه های مختلف به عزت و سربلندی های بسیاری دست یافته است.

وی برگزاری جشن ها و مراسم های ویژه ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ارائه و انتقال فرهنگ آن به نسل انقلاب را موثر دانست.

به مناسبت گرامیداشت و برگزاری هرچه باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری، 18 کمیته در زمینه های مختلف از سوی ستادهای دهه فجر از سوی فرمانداری های شهرستان های فومن و شفت تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد