صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دومین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان لنگرود

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارک لنگرود از ارسال پیام تبریک دهه فجر به 55 هزار شهروند تلفن ثابت این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، فرشاد صادقی عصر امروز در دومین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارک فجر برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی مصوبات این کمیته را برشمرد.

کد خبر : 566 | 4:04 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۱

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارک لنگرود از ارسال پیام تبریک دهه فجر به 55 هزار شهروند تلفن ثابت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، فرشاد صادقی عصر امروز در دومین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارک فجر برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی مصوبات این کمیته را برشمرد.

وی ایجاد هماهنگی مخابرات برای ارسال پیامک دهه فجر به مشترکان، نصب بنر تبریک دهه فجر بر سر در اداره‌های شهرستان، همکاری اداره‌ها با نشریات محلی برای درج آگهی تبریک و حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله مصوبات کمیته مذکور عنوان کرد.

این مسئول ارسال پیام تبریک دهه فجر به 55 هزار شهروند لنگرودی از طریق تلفن ثابت، آذین‌بندی نمای ساختمان‌های اداره‌ها و نهادها و فراهم شدن زمینه حضور گسترده مردم در 22 بهمن را از دیگر مصوبات جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر لنگرود ذکر کرد.

در جلسه مذکور حمید گلچین معاون اداره مخابرات لنگرود به عنوان دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر این شهرستان انتخاب شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد