صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع فتنه 88

مسابقه نقاشی کاریکاتور با محوریت آسیب شناسی جریان فتنه 88،  صبح امروز با حضور جمعی از نقاشان کودک و نوجوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا برگزار شد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در حاشیه برگزاری نقاشی گفت: هدف از برگزاری مسابقه نقاشی کاریکاتور شناخت بیشتر کودکان ؛ […]

کد خبر : 5676 | 9:51 ق.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۲

نقاشی12
مسابقه نقاشی کاریکاتور با محوریت آسیب شناسی جریان فتنه 88،  صبح امروز با حضور جمعی از نقاشان کودک و نوجوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در حاشیه برگزاری نقاشی گفت: هدف از برگزاری مسابقه نقاشی کاریکاتور شناخت بیشتر کودکان ؛ نوجوانان و جوانان نسبت به آسیب شناسی جریان فتنه ۸۸ می باشد.
سید محمود رزمگیر در گفتگو با خبرنگار واران نیوز اظهار داشت: بچه های جوان و نوجوان با کشیدن کاریکاتور بیشتر با مقوله فتنه ۸۸ آشنا می شوند.

وی اذعان داشت: با برگزاری چنین مسابقاتی باید توانست جلوی رفتارها و حرکاتی که باعث می شود جامعه از این موضوع لطمه ببیند را گرفت.

رزمگیر تصریح کرد: هنرمندان در این عرصه با فرصتی که برای بچه ها ی نوجوان و جوان ایجاد می کنند می توانند آن چیزی که هدف رهبری می باشد و در جهت اعتلای نظام به وظیفه خودشان عمل کنند.

در پایان مسابقه  از تعدادی از  نقاشان توسط مسئولین  تجلیل به عمل آمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد