صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور اعضا تشکیل گردید ،در این جلسه به چگونگی برگزاری دهه فجر پرداخته شد. بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه  فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به درپیش بودن دهه فجر گفت: دهه فجر پیروزی نور بر تاریکی و آغاز حکومت […]

کد خبر : 5683 | 10:10 ق.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۲

صومعه سرا11

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور اعضا تشکیل گردید ،در این جلسه به چگونگی برگزاری دهه فجر پرداخته شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه  فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به درپیش بودن دهه فجر گفت: دهه فجر پیروزی نور بر تاریکی و آغاز حکومت عدل الهی  بر سرزمین ایران اسلامی است و مردم با رهبری داهیانه حضرت امام (ره)  و با وحدت کلمه و پیروی از اسلام ، حکومت استبدادی را برچیدند.
میرزا حسینعلی زاده هدف از برگزاری این جلسه  را هماهنگی در اجرای برنامه ها و تعیین کمیته های اجرایی عنوان کرد و گفت: برنامه های دهه فجر نباید مختص ادارت باشد بلکه باید زمینه لازم را برای مشارکت همه جانبه مردم در گرامیداشت این روز تاریخی فراهم نمائیم.

درادامه این جلسه اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در زمینه چگونگی برگزاری مراسمات و برنامه های دهه فجر درشهرستان پرداختند و به اظهار نظر پیرامون مسائل و مشکلات مربوط پرداختند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد