صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عده‌ای با پرچم خط امام شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: عده‌ای در فتنه سال 88 با پرچم خط امام (ره) شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر دادند. مجتبی ذوالنور عصر امروز در هفتمین یادواره 32 شهید منطقه لاکان مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر اظهار داشت: در دوران قبلی معنوی و دورانی که مشکلات و عوامل متعدد انسان را به […]

کد خبر : 5689 | 10:25 ق.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۲

ذوالنور11

استاد حوزه و دانشگاه گفت: عده‌ای در فتنه سال 88 با پرچم خط امام (ره) شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر دادند.

مجتبی ذوالنور عصر امروز در هفتمین یادواره 32 شهید منطقه لاکان مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر اظهار داشت: در دوران قبلی معنوی و دورانی که مشکلات و عوامل متعدد انسان را به طرف دنیا هدایت می‌کند یادواره شهدا عطر جان‌بخش شهید و حیات معنوی را به جامعه می‌رساند.

وی، فرهنگ شهید و شهادت و انس به وصیتنامه شهدا را به منزله رحمت الهی عنوان کرد و افزود: فرهنگ شهادت زمین تفتیده انسان‌ها را آبیاری می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند، تصریح کرد: جامعه به ما نیاز دارد و ایثارگری شهدا موجب دفع دشمنان نشده است.

وی، شهادت را امری معنوی خواند و آن را معقول دانست و یادآور شد: فلسفه قیام امام حسین (ع) بصیرت و دشمن‌شناسی بود و هر قدر بصیرت و دشمن‌شناسی بیشتر شود به فلسفه این قیام نزدیک‌تر می‌شویم.

ذوالنور با اشاره به اینکه امروز دنیا تحت تاثیر قیام امام حسین است، خاطرنشان کرد: امروز دنیا نگران جوشش خون حسین (ع) است.

وی، ملاک و مبنای انسان‌ها را ظاهر دانست و اظهار کرد: تنها خدای متعال ظاهر و باطن تمام انسان‌ها را می‌داند.

این استاد حوزه و دانشگاه، شهدا را مومنان واقعی عنوان کرد و افزود: خداوند مدال افتخار مومن بودن را به سینه شهید می‌زند.

ذوالنور با بیان اینکه شهید تمام وجود خود را با خداوند معامله می‌کند، تصریح کرد: خانواده شهدا ولی‌نعمت جامعه هستند و مسئولان در مقابل خانواده شهدا مسئولیت سنگینی به عهده دارند.

وی، دنیا را میدانی برای آزمون مردم خواند و بیان کرد: شهدا رفتند تا ارزش‌ها باقی بماند.

این استاد حوزه و دانشگاه، امام حسین (ع) را بازیگر میدان تکلیف الهی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا تمام وجود خود را فدا کردند تا امروز بیرق سربلندی را در دنیا بلند کنیم.

* دشمن با هدف سقوط نظام اسلامی به ایران حمله کرد

ذوالنور به آغاز جنگ تحمیلی توسط صدام اشاره کرد و متذکر شد: دشمن با هدف سقوط کامل و تجزیه و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی به ایران حمله کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به درگیری گروهک‌ها در ابتدای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور، یادآور شد: ضد انقلاب استان امنی را در حاشیه مرزی کشور باقی نگذاشته بود.

* شهدا بهترین الگوی جوانان

وی، شهدا را بهترین الگو برای دانش‌آموزان و دانشجویان ذکر کرد و افزود: رفتار و سیره شهدا باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود.

ذوالنور با تأکید بر اتصال جوانان با شهدا، عنوان کرد: اگر افراد با شهدا انس پیدا کنند به آنچه می‌خواهند می‌رسند.

این استاد حوزه و دانشگاه به جنگ سوریه اشاره کرد و یادآور شد: 84 کشور در سوریه با اسد می‌جنگیدند و تنها حزب‌الله نماینده فرهنگ اهل بیت (ع) در آنجا حضور دارد اما دشمنان تاکنون نتوانستند به هدف خود برسند و این موضوع از اثرات انقلاب اسلامی است.

وی، بیداری اسلامی را مرهون مقاومت مردم ایران خواند و بیان کرد: امروز سکولاریسم و اومانیسم در مقابل انقلاب اسلامی اعلام ناتوانی کرده است.

ذوالنور با بیان اینکه معنویت، توسل، دعا، دنیاگریزی و خدامحوری ملت ایران دشمن را شکست داده است، تصریح کرد: معنویت و ولایتمداری رمز موفقیت مردم ایران است.

این استاد حوزه و دانشگاه، منطق شهادت را سبب پیروزی ملت ایران عنوان کرد و یادآور شد: دفاع مقدس با حرکت عاشورایی به پیروزی رسید.

وی، فرمان ولایت را تکلیف‌آور دانست و خاطرنشان کرد: دشمن اعتقادها، ارزش‌ها و ولایتمداری ملت ایران را هدف گرفته است.

ذوالنور با اشاره به اینکه دشمن  مرجعیت و ولایت را هدف گرفته است، اظهار کرد: اینگونه نیست که دشمن با ژنرال‌های آمریکایی بخواهد در ایران اصلاحات فرهنگی را اجرا کند بلکه از داخل افرادی را علیه نظام به‌کارگیری می‌کند.

* بعضی‌ها با پرچم خط امام (ره) شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: بعضی‌ها در فتنه سال 88 پرچم خط امام (ره) را به دوش کشیدند اما در زیر پرچم شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر دادند.

وی با بیان اینکه دشمن با نفاق جدید می‌خواهد ریشه نظام، ولایت و انقلاب را بزند، تصریح کرد: با اقدام علیه ولایت، رهبری و ترویج شایعه و دروغ می‌خواهند اعتقاد مردم را از بین ببرند.

ذوالنور اضافه کرد: با ترویج فساد و بی‌بندوباری می‌خواهند چهره، لباس و حجاب نسل جوان را تغییر دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از 34 سال تحریم‌های اقتصادی، جنگ نظامی و تجهیز گروهک‌ها مقاوم ایستاده است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش بیداری اسلامی در جهان شده است.

وی در پایان ایران را محور بیداری اسلامی در جهان دانست و یادآور شد: بیداری اسلامی به برکت قیام عاشورا و کربلا تحقق پیدا کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد