صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فتنه 88 با ناآگاهی عده‌ای خواص در کشور رخ داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با گرامیداشت حماسه 8 دی در گیلان، گفت: فتنه 88 با ناآگاهی عده‌ای خواص در کشور رخ داد. سید محمود رزمگیر عصر امروز در نشست خبری با رسانه‌های این شهرستان با محوریت «واقعه 9 دی» اظهار کرد: 9 دی ماحصل یک انسجام و اتحاد ملی بود. *فتنه 88 […]

کد خبر : 5708 | 8:21 ق.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۲

فتنه11

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با گرامیداشت حماسه 8 دی در گیلان، گفت: فتنه 88 با ناآگاهی عده‌ای خواص در کشور رخ داد.

سید محمود رزمگیر عصر امروز در نشست خبری با رسانه‌های این شهرستان با محوریت «واقعه 9 دی» اظهار کرد: 9 دی ماحصل یک انسجام و اتحاد ملی بود.

*فتنه 88 در پس ناآگاهی عده‌ای خواص در کشور رخ داد

وی با گرامیداشت واقعه 8 دی در گیلان، افزود: فتنه 88 در پس ناآگاهی عده‌ای خاص در کشور رخ داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا تصریح کرد: ناآگاهی و بی‌توجهی مسبب عمق فاجعه 88 بود.

وی با بیان اینکه عده‌ای با آگاهی از اوضاع و شرایط جامعه موجب به وجود آمدن فتنه و آشوب پس از انتخابات 88 شدند، متذکر شد: این افراد درک درستی از جامعه و دولتمردان کشور نداشتند.

رزمگیر اصحاب رسانه را دیدگان تیزبین جوامع دانست و خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در تمام حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی و … جامعه حساس و تعیین کننده است.

وی اضافه کرد: نقش خبرنگاران در خلق حماسه 9 دی در کشور برجسته و مهم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به تلاش مضاعف رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف خبری، اضافه کرد: توقع از رسانه‌ها به عنوان عاملان اصلی اطلاع‌ر‌سانی در جامعه همواره بیش از پیش بوده است.

*مواد سمی ناشی از اخبار کذب موج مسموم در جامعه ایجاد می‌کند

وی عامل اصلی واکسینه کردن جامعه را گسترش آگاهی و دانایی برشمرد و ادامه داد: آگاهی موجب شناخت افراد از حقوق همدیگر نیز می‌شود.

رزمگیر با بیان اینکه در برخی موارد نیز انتشار برخی اخبار در جامعه لزومی ندارد که اصحاب قلم باید نسبت به آن توجه داشته باشند، گفت: تحریف یا انتشار عوام‌فریبانه یک خبر موجب تزریق نوعی میکروب خطرآفرین در جامعه می‌شود.

این مسئول نیت‌های خبری در انتشار اخبار و گزارش‌ها را مهم خواند و اضافه کرد: اهداف حوزه رسانه‌ای باید از حالت مچ‌گیری به دستگیری و کمک رسان مبدل شود.

رئیس اداره ارشاد صومعه‌سرا یادآور شد: مواد سمی ناشی از اخبار کذب موج مسموم در جامعه ایجاد می‌کند.

رزمگیر به وضعیت کنونی رسانه‌های صومعه‌سرا در چند ماه اخیر اشاره کرد و متذکر شد: در حال رایزنی برای بهبود شرایط فعلی رسانه‌های فعال در صومعه‌سرا هستیم.

*ساماندهی خبرنگاران فعال صومعه‌سرا برای انعکاس برنامه‌های دهه فجر

وی از ساماندهی خبرنگاران صومعه‌سرا برای حضور و انعکاس برنامه‌های دهه مبارک فجر این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: خبرنگارانی که ساماندهی شده باشند اجازه ورود و انعکاس برنامه‌های دهه فجر در صومعه‌سرا را دارند.

به گفته این مسئول، اسامی خبرنگاران صومعه‌سرا برای صدور کارت ورود به برنامه‌های دهه مبارک فجر به اداره کل ارشاد استان ارائه شده است.

در پایان این نشست خبری از خبرنگاران فعال صومعه‌سرا با اهدای لوح و هدیه‌ای تجلیل شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد