صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

فرماندار رضوانشهر گفت: دهه فجر فرصت طلایی برای معرفی دستاوردهای انقلاب و فعالیت‌های دولت است. به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، مختار رضایی در جمع مدیران این شهرستان، دهه فجر را بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیداری امت اسلامی نامید و اظهار داشت: امسال برای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر باید اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی از اکنون نسبت به جمع‌بندی و معرفی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی قابل افتتاح برنامه‌ریزی کنند و با کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر همکاری لازم داشته باشند.

کد خبر : 572 | 4:08 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۱

13911014000223_PhotoA

فرماندار رضوانشهر گفت: دهه فجر فرصت طلایی برای معرفی دستاوردهای انقلاب و فعالیت‌های دولت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، مختار رضایی در جمع مدیران این شهرستان، دهه فجر را بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیداری امت اسلامی نامید و اظهار داشت: امسال برای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر باید اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی از اکنون نسبت به جمع‌بندی و معرفی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی قابل افتتاح برنامه‌ریزی کنند و با کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر همکاری لازم داشته باشند.

وی از شهرداران رضوانشهر و پره‌سر خواست تا با توجه به قرار گرفتن در آستانه سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از اکنون نسبت به زیباسازی خیابان‌ها و معابر شهری تلاش کنند.

این مسئول عنوان کرد: امسال با توجه به شیطنت‌های مختلف استکبار در حوزه اقتصادی و تحریم‌های شکننده، باید به‌گونه‌ای حرکت کنیم تا دشمنان بیش از گذشته رسوا شده و ماهیت پلید آنها به نمایش گذاشته شود.

وی دهه فجر را یک فرصت طلایی در نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از طرف تمام دلسوزان نظام یاد کرد و متذکر شد: در آخرین سال خدمتگزاری دولت دهم دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای هشت ساله دولت به عموم مردم است.

رضایی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: به‌زودی دو انتخابات بزرگ و مهم در سطح کشور برگزار می‌شود که باید از تمام ظرفیت‌های لازم برای هر چه باشکوه‌تر آن استفاده کنیم و زمینه مشارکت بیشتر را فراهم آوریم.

این مسئول با اشاره به هفته وحدت اذعان کرد: با توجه به تنوع قومیتی در این شهرستان، برنامه هفته وحدت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گفته فرماندار رضوانشهر، همه باید در برگزاری جشن‌های وحدت‌بخش مشارکت داشته باشند.

در پایان جلسه مذکور خداورن قدرتی رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت و ذبیح‌الله صالحی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی معرفی شد و تلاش‌های مدیران قبلی اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و آب و فاضلاب روستایی نیز مورد قدردانی قرار گرفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد