صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان صومعه سرا

فرماندار صومعه‌سرا گفت: رسانه‌ها با دفاع از حقوق مردم رویکرد خدماتی مسئولان را قوت می‌بخشند. به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارکه فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان با تسلیت سالروز اربعین سالار شهیدان (ع)، اظهار کرد: مراسم‌های عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) فرصتی مناسب برای ارتقای سطح معنوی آدمی است.

کد خبر : 582 | 4:23 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۱

فرماندار صومعه‌سرا گفت: رسانه‌ها با دفاع از حقوق مردم رویکرد خدماتی مسئولان را قوت می‌بخشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارکه فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان با تسلیت سالروز اربعین سالار شهیدان (ع)، اظهار کرد: مراسم‌های عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) فرصتی مناسب برای ارتقای سطح معنوی آدمی است.

وی با بیان اینکه خداوند در ایام سوگواری امام حسین (ع) توجه مضاعفی بر بندگان دلسوخته خود دارد، تصریح کرد: خداوند قلب‌های آمیخته از مهر حسینی (ع) را بیشتر مورد عنایت و لطف قرار می‌دهد.

فرماندار صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اذعان کرد: شهدای انقلاب اسلامی با نثار جان خود موجب شکل‌گیری پایه‌های استوار آزادی و آزادگی در کشور شدند.

وی با اشاره به نقش رسانه در دوران انقلاب اسلامی، ادامه داد: اصحاب رسانه در واقع بیان‌کنندگان خاطرات تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

حسینعلی‌زاده، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را مدیون انعکاس خوب و شایسته اخبار از طرف رسانه‌ها دانست و متذکر شد: جدا از برخی رسانه‌های خودفروخته، تمام رسانه‌های داخلی خواهان دستیابی نظام به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلابی هستند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها با دفاع از حقوق مردم، رویکرد خدماتی مسئولان را قوت می‌بخشند.

فرماندار صومعه‌سرا به ترفندهای نرم دشمنان در صحنه نبرد فرهنگی اشاره کرد و گفت: انگیزه‌های مبارزاتی رسانه‌های داخلی در مقابله با حربه‌های فرهنگی و نرم دشمنان قوی‌تر شود.

وی، جوانان تحصیلکرده را محوری‌ترین اقشار در معرض ترفندهای رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: رسانه‌های مدافع نظام باید در تکاپوی بیشتری برای مقابله با این اقدام شوم باشند.

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه رسانه‌ها بارقه‌های امید در جامعه را منور می‌کنند، اذعان کرد: احیای «امید به زندگی» در سطح کشور با کمک و پشتکار رسانه و اصحاب خبر وسعت می‌یابد.

وی با اشاره به قابلیت و موقعیت جغرافیایی صومعه‌سرا، اظهار کرد: صومعه‌سرا با 129 هزار نفر جمعیت، 151 روستا، هفت دهستان و 632 کیلو متر مساحت از شهرستان‌های مهم استان شمرده می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا، ضریب برخورداری از خدمات عمومی در این شهرستان را رضایت‌بخش خواند و خاطرنشان کرد: در تلاش برای دستیابی به سطح ایده‌آلی از رضا‌یتمندی شهروندان در حوزه خدمات‌رسانی هستیم.

به گفته وی، صومعه‌سرا در حوزه آب روستایی با 78 درصد، گاز رسانی در حوزه شهری با 99 درصد و روستایی با 85 درصد، 51 درصد احداث راه روستایی و آسفالت صد در صدی راه‌های اصلی در استان پیشتاز است.

31

337654353543535.JPG

3464354353535552.JPG






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد