صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هدف دشمن انتقال فرهنگ منفی خود بین جوانان ایرانی است

دانشمند ایرانی گفت: یکی از هدف‌های اصلی دشمنان ایران انتقال فرهنگ‌های‌ منفی غرب برای انحراف بین جوانان و نوجوانان است.

کد خبر : 59 | 9:16 ق.ظ | ۱۸ مهر , ۱۳۹۱

دانشمند ایرانی گفت: یکی از هدف‌های اصلی دشمنان ایران انتقال فرهنگ‌های‌ منفی غرب برای انحراف بین جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فریدون بوداغی در نشست «بصیرتی» در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ هشت ساله نتوانست ملت ایران را شکست دهد، اظهار کرد: ‌اکنون دشمن فرهنگ اسلامی و نسل جوان ما را نشانه گرفته است.

وی جنگ دشمن امروز را در حوزه فرهنگی دانست و افزود: یکی از هدف‌های اصلی دشمنان ایران انتقال فرهنگ‌های‌ منفی غرب به ایران برای انحراف بین جوانان و نوجوانان است.

بوداغی، یکی دیگر از اهداف دشمنان را ترویج خانواده‌های بی‌سامان نامید و بیان کرد: عادی نشان دادن خیانت در بین زن و شوهر در خانواده‌ها، عدم احترام به والدین، ترویج رابطه جنسی بین دختر و پسر، عادی جلوه دادن سقط جنین، تعصب‌زدایی در خانواده، ترویج فمینیست و زمینه‌سازی برای تبلیغ تفکر صهیونیستی از جمله برنامه‌های دشمن برای مردم و به ویژه جوانان است.

وی، فرهنگ را مبنا و پایه هر جامعه دانست و گفت: یکی از عوامل موفقیت کشورهای غربی فرهنگ‌سازی دراز مدت آنهاست و ما نیز باید به موضوع فرهنگ‌سازی توجه جدی داشته باشیم.

این دانشمند ایرانی به وضع مدیریتی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: یک فرد متعهد را می‌توان به تخصص رساند اما فردی که تخصص دارد و تعهد ندارد را نمی‌توان به راحتی تبدیل به فردی متعهد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت اهمیت توجه به فرهنگ خودی و محو نشدن در فرهنگ غربی، تصریح کرد: اگر بهترین اقتصاد دنیا را نیز داشته باشیم اما فرهنگ خود را از دست دهیم در واقع همه چیز خود را از دست داده‌ایم.

بوداغی فرهنگ را بنای هر جامعه دانست و ابراز کرد: ایران فرهنگ چندین هزار ساله است و نباید اجازه داد یک فرهنگ 200 ساله مانند آمریکا برای ما تعیین تکلیف کند.

وی هدف اصلی استکبار جهانی از اعمال تحریم‌ها علیه ایران را نابودی این کشور و اسلام دانست و گفت: دشمن پس از شکست در عرصه جنگ سخت و فرهنگی با تحریم‌های اقتصادی به دنبال نابودی اسلام و ایران است.

این دانشمند ایرانی دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای برای فشار به نظام اسلامی از سوی جبهه استکبار دانست و افزود: دشمن در حال اعمال فشارهای زیادی به مردم و نظام جمهوری اسلامی است که قطعاً در برابر این فشارها نیز دوام می‌آوریم.

وی با اشاره به شیطان‌پرست بودن صهیونیست‌ها، افزود: با وجود تبلیغات منفی بسیار علیه نظام اسلامی در غرب، بیشتر مردم کشورهای مختلف دنیا طرفدار ایران هستند.

بوداغی درباره موضوع فرار مغزها، ابراز کرد: فرار مغزها بستگی به اعتقاد افراد دارد و فردی که می‌خواهد به غرب برود و علم بیاموزد تا بتواند به کشورش خدمت کند فرار مغزها قلمداد نمی‌شود.

وی درباره ترویج پدیده هم‌جنس‌گرایی در کشورهای غربی، بیان کرد: یکی از دلایل افزایش هم‌جنس‌گرایی در غرب برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها برای مدیریت غذای مردم است و این نشان از تأثیر غذا روی تفکرات انسان دارد.

بوداغی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات تحولات بسیار خوبی در کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: ‌اکنون به جایی رسیده‌ایم که یکی از ایالت‌های آمریکا به نام می‌سی‌سی‌پی برای توسعه وضعیت بهداشتی خود از ما کمک می‌گیرد.

وی آزادی در غرب را تنها آزادی روی کاغذ دانست و ابراز کرد: در ایران برای تمام اقلیت‌های دینی نماینده مستقل داریم اما در هیچ‌کدام از کشورهای غربی شاهد این موضوع نیستیم.

این دانشمند ایرانی با اشاره به اینکه با استفاده از علم نخبه‌ها می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم، یادآور شد: در شرایط کنونی باید ظرفیت‌ها را شناخت و با استفاده از آنها فشارها را پشت سر گذاشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد