صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نسل جوان تشنه معارف و اهداف انقلاب اسلامی است

رییس كمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینكه انقلاب اسلامی از مساجد در دنیا فراگیر شد، گفت: امروز نسل جوان تشنه معارف و اهداف انقلاب اسلامی است. حجت الاسلام 'سلیمان پورابراهیم' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاكید بر استفاده از ظرفیت مساجد در اجرای برنامه های دهه فجر، افزود: باید از ظرفیت و توانمندی های مردمی به ویژه اعضای كانون های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای این برنامه ها استفاده كرد. مسوول دبیرخانه كانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار كرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد كمك شایانی به فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف می‌كند.

کد خبر : 595 | 2:52 ب.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۱

رییس كمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینكه انقلاب اسلامی از مساجد در دنیا فراگیر شد، گفت: امروز نسل جوان تشنه معارف و اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ‘سلیمان پورابراهیم’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاكید بر استفاده از ظرفیت مساجد در اجرای برنامه های دهه فجر، افزود: باید از ظرفیت و توانمندی های مردمی به ویژه اعضای كانون های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای این برنامه ها استفاده كرد.

مسوول دبیرخانه كانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار كرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد كمك شایانی به فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف می‌كند.

وی با تاكید بر اجرای برنامه های جدید در ایام الله دهه فجر، گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در مساجد موجب آشنا شدن هرچه بیشتر جوانان با اهداف نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پس از تاسیس، به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است و مسوولان باید به تبیین دستاوردهای نظام در مساجد طی روزهای یاد شده بپردازند.

حجت الاسلام پور ابراهیم ،با بیان اینكه اجرای برنامه ها در مساجد تاثیرگذاری بیشتری بر روی عموم مردم دارد، تصریح كرد: باید با انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد از آسیب های اجتماعی جامعه كاست.

وی، با بیان اینكه انقلاب اسلامی از همان زمان پیروزی با توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه شده، افزود: این انقلاب مردم را از چنگال استبداد و حكومت ظالمانه دیكتاتور زمان نجات داده است.

وی با تاكید بر ساماندهی فعالیت های فرهنگی، یادآور شد: دهه مبارك فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و آگاه‌سازی عموم مردم و سایر كشورهای منطقه از موفقیت‌های كسب شده توسط نظام جمهوری اسلامی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد