صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسوولان زمینه حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر را فراهم كنند

فرماندار صومعه سرا در جلسه شورای اداری از مسوولان دستگاه ها خواست زمینه حضور گسترده مردم برای شركت در برنامه دهه مبارك فجر امسال را فراهم كنند. به گزارش ایرنا، 'میرزا حسینعلی زاده'، روز شنبه در این نشست اظهار كرد: ایام الله فرخنده دهه فجر روزهای بیاد ماندنی انقلاب است كه امسال نیز باشكوهتر از سال های قبل برگزار می شود. وی اضافه كرد: با توجه به توطئه های دشمنان مبنی بر كمرنگ جلوه دادن این ایام، مسوولیت سنگینی بردوش همه مسوولان است.

کد خبر : 597 | 2:53 ب.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۱

فرماندار صومعه سرا در جلسه شورای اداری از مسوولان دستگاه ها خواست زمینه حضور گسترده مردم برای شركت در برنامه دهه مبارك فجر امسال را فراهم كنند.

به گزارش ایرنا، ‘میرزا حسینعلی زاده’، روز شنبه در این نشست اظهار كرد: ایام الله فرخنده دهه فجر روزهای بیاد ماندنی انقلاب است كه امسال نیز باشكوهتر از سال های قبل برگزار می شود.

وی اضافه كرد: با توجه به توطئه های دشمنان مبنی بر كمرنگ جلوه دادن این ایام، مسوولیت سنگینی بردوش همه مسوولان است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش روبودن دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در چند ماه آینده بیان كرد: با توجه به تبلیغات منفی دشمنان، همه وظیفه دارند؛ بستر مشاركت حداكثری و سلامت برگزاری در انتخابات را از هم اكنون برای مردم فراهم كنند.

حسینعلی زاده در ادامه با اعلام اینكه در سال جاری افزایش 100 درصدی تسهیلات بانكی در راستای اشتغال زایی در این شهرستان محقق شده، یادآور شد: 150 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال و تولید به این شهرستان تخصیص یافته كه دستگاه ها باید در جذب آن جدیت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینكه توجه به برنامه های فرهنگی در صومعه سرا در اولویت عناوین برنامه ها است، از مسوولان خواست؛ با حضور گرم و گسترده خود در این برنامه ها، مناسبت های مختلف و نمازجمعه مشكلات مردم را از نزدیك بررسی و حل فصل كنند.

فرماندار صومعه سرا بازدید از دهستان ها و بخش های تابعه این شهرستان، ایجاد سامانه ارسال پیام كوتاه در فرمانداری در راستای صرفه جویی در وقت و كاهش هزینه برای اعلام برنامه ها و جلسات به مسوولان دستگاه های این شهرستان را از دیگر اقدامات اساسی در روزهای آینده بر شمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد