صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتشار سی و چهارمین شماره نشریه بشارت فجر

سی و چهارمین شماره بشارت فجر، نشریه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان منتشر شد. به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، این نشریه با محوریت یوم الله 9 دی و در 2000 نسخه منتشر و در مراسم استانی یوم الله 9 دی توزیع گردیده است. این شماره از بشارت فجر با سخنان […]

کد خبر : 5980 | 2:40 ب.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۲

بشارت فجر17

سی و چهارمین شماره بشارت فجر، نشریه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، این نشریه با محوریت یوم الله 9 دی و در 2000 نسخه منتشر و در مراسم استانی یوم الله 9 دی توزیع گردیده است.

این شماره از بشارت فجر با سخنان دکتر حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری در زمینه حماسه 9 دی، مقاله ای از حاج اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عنوان «باز خوانی حماسه ماندگار 9 دی »، گفت و گویی با دکتر علی محمد نائینی، رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی و دو یادداشت از آیت الله مصباح یزدی و حجت الاسلام والمسلمین طائب منتشر شده است.

همچنین در این شماره، یادداشتی از علی محمد جلوه با عنوان “تأملی در حماسه 9 دی 88″، مقاله ای از حجت الاسلام والمسلمین اشکوری با عنوان “راه های خروج از فتنه از منظر نهج البلاغه”، اشعاری از شاعران گیلانی با موضوع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را می خوانیم.

اخبار ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان و همچنین اخبار استان از دیگر مطالب منتشر شده در سی و چهارمین شماره نشریه بشارت فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد