صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی شهرستان آستارا

کاظم حافظ‌نیا در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در این شهرستان با حضور مردم ولایت‌مدار آستارا، لوندویل و حومه 9 دی را تجلی هوشمند و بصیرت مردم ایران اسلامی دانست. وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سر آغاز تغییر نظام سیاسی بین‌المللی بود، اظهار کرد: غرب و شرق باور نمی‌کردند یک عالم […]

کد خبر : 5984 | 9:49 ق.ظ | ۱۱ دی , ۱۳۹۲

آستارا-9د--51

کاظم حافظ‌نیا در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در این شهرستان با حضور مردم ولایت‌مدار آستارا، لوندویل و حومه 9 دی را تجلی هوشمند و بصیرت مردم ایران اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سر آغاز تغییر نظام سیاسی بین‌المللی بود، اظهار کرد: غرب و شرق باور نمی‌کردند یک عالم دینی با قیام مذهبی و دینی بتواند نظام 2500 ساله شاهنشاهی را تغییر داده و حکومت جمهوری اسلامی را تشکیل دهد و باورشان نمی‌شد.

امام جمعه آستارا، با اشاره به اینکه قیام مردم ایران اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) تمام معادلات و جبهه‌بندی شرق و غرب و دو ابرقدرت جهان را برهم زد، گفت:  تاسیس حکومت جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی بود.

وی بیداری اسلامی منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: از همان ابتدای انقلاب دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام به‌کار گرفتند.

حافظ‌نیا از جمله کودتای مستقیم توسط ارتش آمریکا و نیروهای ضد انقلاب داخلی را از جمله توطئه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: به همین منظور فتنه‌های حزبی و قومی را در ایران راه انداختند.

وی بالاترین فتنه را تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی توسط دیکتاتور وقت عراق عنوان کرد و افزود: با هوشیاری و پشتیبانی و درایت امام خمینی (ره) سازمان ملل و شورای امنیت عراق را مقصر آغاز جنگ علیه ایران اعلام کرد که این از عنایت خداوند در زیر سایه ولایت فقیه بود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه دشمنان اسلام در ایجاد فتنه و جنگ تحمیلی و تحریم‌ها علیه ایران موفق نشدند، خاطرنشان کرد: استکبار غرب از سال 78 به فکر تغییر نظام و کودتای مخملی در ایران افتاد و از ضعف برخی سران فتنه سواستفاده کرد.

وی اضافه کرد: سران فتنه 88 بصیرت نداشتند و به خاطر خدماتی که در گذشته نسبت به انقلاب داشتند خود را طلب‌کار می‌دانستند و کبر و غرور چشم‌های آنها را گرفته بود و با  دشمنان نظام هم‌مسیر شدند.

حافظ‌نیا فتنه 88 را مورد نظر دشمنان اسلام و نظام ذکر کرد و یادآور شد: اگر بصیرت و هوشیاری و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی و درایت مقام معظم رهبری نبود فتنه‌گران موفق می‌شدند اما شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و فتنه‌گران دنبال اصلاحات بودند، تصریح کرد: آنها به دنبال براندازی نظام بودند و با خواست الهی و درایت مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری و  ولایت‌مداری مردم ایران حماسه 9 دی را ایجاد کرده و فتنه گران و دشمنان اسلام در 9 دی نابود شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد