صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی شهرستان لاهیجان

حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور به مناسبت حماسه 9 دی، اظهار کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون امتحانات زیادی را پشت سر گذاشته و در همه امتحانات پیروز بودند ولی  9 دی سالروز پیروزی اسلام بر کفر جهانی بود. وی افزود: دشمن پس از انقلاب با فتنه‌های مختلف از قبیل جنگ تحمیلی، شهادت مسئولان و ائمه […]

کد خبر : 6005 | 7:20 ق.ظ | ۱۱ دی , ۱۳۹۲

لاه-جان-8-د--91-51

حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور به مناسبت حماسه 9 دی، اظهار کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون امتحانات زیادی را پشت سر گذاشته و در همه امتحانات پیروز بودند ولی  9 دی سالروز پیروزی اسلام بر کفر جهانی بود.

وی افزود: دشمن پس از انقلاب با فتنه‌های مختلف از قبیل جنگ تحمیلی، شهادت مسئولان و ائمه جمعه، کودتاهای فراوان، تحریم‌ها و فشارها خواسته که خدشه ای به نهال نوپای جامعه اسلامی وارد کند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه پیامبر(ص)ازمشرکین و منافقین بسیار آزار دید،اما بعد از رحلت پیامبر(ص) اثری از منافقان در زمان خلافت خلفا نبود، گفت: تفاوت بزرگ فرد منافق با مسلمان قبول نداشتن ولایت است، جنگ جمل نتیجه مخالفت منافقان با ولی زمان بود و منافقان حسین(ع) را در کربلا شهید کردند.

صرفی‌پور خاطرنشان کرد: در خرداد 88 انتخابات با آن عظمت برگزار شد که بهره‌گیری کامل از این حماسه بزرگ و توجه جهانیان به ملت ایران می توانست محقق شود.

وی افزود: در فتنه 88 نفاق و منافق جدید روی کار آمد و افرادی امثال موسوی‌ها و کروبی‌ها که خود را پیرو خط امام(ره) می‌دانستند، در عمل خط امام خمینی (ره) را قبول نداشتند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه در این فتنه تمام دشمنان انقلاب، بهائی‌ها ،سلطنت‌طلبان و کمونیست‌ها از این افراد حمایت کردند، اظهار کرد: تمامی سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای همسایه کمک کردند که نور الهی را خاموش کنند ولی آنها انقلاب اسلامی ایران را نشناخته بودند.

وی با بیان اینکه سران فتنه به علت منیت هنوز اظهار پشیمانی نکردند، گفت: دشمنان، ملت ایران را نشناختند وگرنه این همه هزینه نمی‌کردند و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا به صحنه نمی‌آمد.

وی با تصریح بر اینکه در فتنه 88 خیلی از افراد بازی خوردند، افزود: مردم ولایت مدار به میدان آمدند و اعلام حمایت از مقام معظم رهبری و نظام کردند، ولی برخی از خواص مردود شدند، خواص باید مراقب باشند و مواظبت کنند تا همانند طلحه و زبیر از مردم ولایت مدار عقب نمانند.

امام جمعه لاهیجان خاطرنشان کرد: قدر ملت ایران را بدانیم، مردم زمان خود را با مردم صدراسلام مقایسه کنیم مردم زمان ما انقلابی بودند. 

صرفی‌پور افزود: حماسه 9 دی مثل معجزه بود، چون دشمن با امیدواری کامل برای شکست نظام آمده بود و مردم دنبال ولایت و روحانیت بودندو عظمت این حماسه باید توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

 

 

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد