صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر

جانشین فرمانده انتظامی رضوانشهر، گفت: انقلاب اسلامی ایران به تمام ملت‌های جهان تعلق دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، علی براری در جمع اعضای کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با تشریح اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به تمام ملت‌های جهان تعلق دارد. وی با بیان اینکه خداوند نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به ملت ایران ارزانی داشت، افزود: این ملت شایستگی خود را به انقلاب اسلامی اثبات کرده است.

کد خبر : 602 | 2:48 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

جانشین فرمانده انتظامی رضوانشهر، گفت: انقلاب اسلامی ایران به تمام ملت‌های جهان تعلق دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، علی براری در جمع اعضای کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با تشریح اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به تمام ملت‌های جهان تعلق دارد.

وی با بیان اینکه خداوند نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به ملت ایران ارزانی داشت، افزود: این ملت شایستگی خود را به انقلاب اسلامی اثبات کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی رضوانشهر برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: در شرایطی که توطئه‌های استکباری تمام ارزش‌های نظام ما را مورد هدف قرار داده است طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از تمام توان خود برای پاسداری از دستاوردهای این انقلاب تلاش کنیم.

وی انقلاب اسلامی ایران را الگوی بیداری ملت‌های دنیا و آزادی‌خواهان جهان دانست و تصریح کرد: امروز در هر گوشه‌ای از دنیا اگر در مقابل ظلم و بی‌عدالتی ایستادگی می‌شود تصویری از رهبر انقلاب اسلامی ایران را به دست گرفته‌اند که این امر از افتخارات اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

براری حفظ و تقویت نظام اسلامی در مدت 33 سال گذشته را گواه روشن بر لیاقت ملت ایران برای داشتن نعمت انقلاب اسلامی نامید و اذعان کرد: نظام در سایه پایداری و شکرگزاری مردم مسلمان ایران هر سال قوی‌تر، مستحکم‌تر، رساتر و پردامنه‌تر می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد